کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

با تور روسیه بهترین سفر را در طول عمرتان تجربه کنید

زمانی که سفر می کنید, بسیاری از مشکلات و خستگی هایتان را پشت سر می گذارید. سفر کردن استرس و افکار منفی را از شما دور می کند و در روند بهبود زندگی کمک فراوانی می کند. در سال دو یا سه بار مسافرت, موفقیت در کار را بیشتر می کند. روسیه یکی از کشور هایی است که جاذبه ای گردشگری زیادی دارد. هر ساله بسیاری از مردم برای دیدن این مکان های گردشگری روانه ی روسیه می شوند. این کشور توریستی ازهتل های لوکس و مجلل زیادی برخوردار است. یکی از بهترین هتل های روسیه در شهر مسکو واقع شده است که شهر مسکو نیز شامل مکان های دیدنی زیادی می باشد. این هتل ایلز مایلووا دلتا نام دارد که هتلی 4 ستاره است. این هتل از امکانات و خدمات بسیار خوب و کاملی برخوردار است که مسافران گرامی در طول سفر از راحتی و آرامش زیادی بهره می برند, همه ی این آرامش را مدیون هتل ایلز مایلووا دلتا و امکانات تکمیل آن هستند. 



هتل ایلز مایلووا دلتا مجموعا دارای 976 عدد اتاق می باشد که از همه جور امکانات و خدماتی تکمیل است. در داخل همه ی اتاق ها تلویزیون, خط تلفن, حمام اختصاصی, سرویس فرنگی, تخت خواب های راحت به اضافه ی ملحفه های تمیز, صندق امانات, مینی بار رایگان, سشوار, حوله و ... وجود دارد. یکی دیگر از خدمات این هتل که بسیار مفید است پذیرش 24 ساعته و پرسنل مجرب و خوش برخورد است. تمامی درب های اتاق ها با کلید کارتی باز و بسته می شوند. اتاق ها مجهز به اینترنت پر سرعت رایگان می باشند. 

در هتل ایلز مایلووا دلتا سالن بدنسازی با دستگاه های سالم و محیطی تمیز و دارای تهویه ای مطبوع می باشد. سالن بزرگ بیلیارد در این هتل یکی از مکان هایی است که اکثر مهمانان اوقات فراغت خود را در آن سپری می کنند. از دیگر امکانات ورزشی این هتل میتوان استخر و سونا و ماساژ را نام برد. رستوران ها و کافی شاپ های فوق العاده ای در این هتل مشغول به سرویس دهی هستند. ورود حیوانات به داخل هتل مجاز می باشد. با وجود آنکه دسترسی نزدیک به مراکز تفریحی و مراکز خرید دارد, فروشگاه هایی در داخل هتل راه اندازی شده که مهمانان برای خرید نیازی به خروج از هتل ندارند. 



اگر با تور روسیه به مسکو سفر می کنید به از پارک زیبای ایزمایلوسکی دیدن نمایید. برای اطلاعات بیشتر از تور روسیه به سایت http://www.parmidatours.com/tour/russia مراجعه نمایید.  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.