کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

رزرو هتلهای لوکس با سایت پین تا پین همواره بی دغدغه است

تبریز یکی از شهر های بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد. جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی زیادی در تبریز وجود دارد که افراد زیادی برای سفر و کسب تجربه های جدید به این شهر کشیده می شوند. هتل های لوکس و مجللی در این شهر وجود دارد که مسافران می توانند اتاقی مناسب و ارزان رزرو کرده و در آن اقامت کنند. یکی از هتل های لوکس تبریز, هتل کایا لاله پارک نام دارد. این هتل 5 ستاره, در تیر ماه سال 1395 افتتاح شد. در این مدت کم یکی از هتل های نام آور شهر تبریز شناخته شده است و گردشگران زیادی را جذب خود می کند. هتل کایا لاله پارک یکی از زیر مجموعه های گروه هتل های کایا ترکیه است و با سرمایه گذاری و بر طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده است.این هتل واقع در بزرگراه پاسداران, ضلع جنوب شرقی میدان فهمیده می باشد. پرسنل این هتل افرادی مجرب و با مهارت در زمینه ی برقراری ارتباط با مهمانان هستند. پذیرش 24 ساعته در این هتل یکی از امکانات خوب هتل کایا پارک لاله است. 



این هتل مجلل 17 طبقه ای دارای 220 اتاق و سوئیت با شکوه است که طبقه ی 13 این هتل VIP است و برای مهمانان خاص در نظر گرفته شده است. رستورانی که در قسمت  VIP هتل قرار گرفته است فقط مختص مهمانان مستقر شده در طبقه ی 13 این هتل می باشد. یکی از امکانات قابل توجه هتل کایا لاله پارک وجود چندین سالن همایش در این هتل است. مجموعه ی ورزشی این هتل دارای استخر, سونای خشک, سونای بخار, جکوزی, حمام ترک, مراقبت های پوستی, ماساژ, اتاق های پیلاتس و یوگا می باشد. مساحت مرکز ورزشی به 1337 متر مربع می رسد. 

از دیگر امکانات هتل کایا لاله پارک می توان به نماز خانه, لابی, اینترنت رایگان در لابی, تاکسی سرویس, سالن بدنسازی با دستگاه های نو و تکمیل, سالن اجتماعات, سالن کنفرانس, اعلام حریق, خشک شویی, خدمات پزشکی و آسانسور اشاره کرد. امکاناتی در این هتل مشاهده می کنید که در هیچ هتل دیگری در ایران تا به امروز وجود نداشته است. برای مثال برای دسترسی آسان به تمامی اتاق ها و سوییت های که شامل 220 واحد می باشد, 8 آسانسور با ظرفیت بالا تعبیه شده است که برای رفتن به اتاقتان مجمور نباشید هتل را دور بزنید. 



اتاق های این هتل همه از لوازم مدرن و جدید دکور شده است. وسایل های حمام و رخت خواب ها همگی تمیز و نو می باشند. از امکانات دیگر اتاق های این هتل می توان صندق امانات, اینترنت پر سرعت رایگان, سرویس فرنگی, سرویس ایران, حمام اختصاصی, قفل درب کارتی, پذیرش 24 ساعته, تلویزیون و سشوار را نام برد. در این هتل نسبت به منزل شخصی خودتان احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. تمامی دیوار ها و پنجره های هتل کایا لاله پارک عایق صدا می باشد تا صداهای بیرون و یا اتاق های دیگر مزاحم خواب و استراحت دیگری نشود. با انتخاب این هتل سفری خاطره انگیز و باشکوه را برای خود رقم بزنید.

از نظر موقعیت مکانی دسترسی این هتل به مراکز خرید و مراکز تفریحی چندان ساده نیست اما به وسیله ی ماشین کمتر از 20 دقیقه می توانید به این مکان های گردشگری برسید. از آژآنس خود هتل برای رفت و آمد می توانید استفاده نمایید.

در سایت پین تا پین می توانید اطلاعات کاملی جهت رزرو هتلهای لوکس به دست بیاورید. این سایت تمامی هتل های تخفیفی را ذکر کرده تا بتوانید به سادگی با دیدن عکس و مشخص شدن موقعیت کنونی هتل توسط نقشه با آگاهی کامل اتاقی لوکس و مجلل برای اقامتتان رزرو نمایید. برای دسترسی به این سایت به اینجا http://www.pintapin.com/ مراجعه نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.