کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تخفیف هتلهای کیش هتل 5ستاره پارمیس

اگر در این فصل که به نوروز 96 نزدیک میشویم و  هوای جزیره ی کیش مطبوع است به دنبال سفری ارزانتر هستید، می توانید از تخفیف هتلهای کیش بهره مند شوید. برخی از هتلهای جزیره از تخفیف خوبی برخوردار هستند که اگر اقدام به رزرو آنلاین یا تلفنی هتل کنید، می توانید از این تخفیفها بهره مند بشوید. یکی از هتلهای کیش که از موقعیت خوبی برخوردار است و تخفیف خوبی را به مهمانانش ارائه می دهد، هتل 5 ستاره ی بین‌المللی پارمیس کیش است.


هتل 5 ستاره ی بین‌المللی پارمیس کیش


معرفی هتل 5ستاره پارمیس کیش


این هتل با شکوه  در سال 1385 افتتاح شده است و یکی از بزرگترین هتل های جزیره ی کیش به حساب می آید که با امکانات و تجهیزات پیشرفته از مهمانان پذیرایی می کند.هتل در موقعیتی بسیار عالی و نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.از این رو هتل در میان گردشگران بسیار محبوب شده است.


هتل پارمیس کیش از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و دارا بودن امکانات متعدد در جایگاه خوبی واقع شده است.


از امکانات سرگرم کننده ی هتل می توان به سالن بیلیارد، استخر، سونا ، جکوزى،اینترنت و غیره اشاره کرد.در کنار اینها هتل دارای آرایشگاه مردانه و زنانه، کافى شاپ، کافى نت، فروشگاه و سالن همایش با ظرفیت 200 نفراست.

گردشگران می توانند اوقات خوب و خوشی را در کنار خانواده در چهار رستوران زیبای هتل با صرف غذای لذیذ ایرانی و فرنگی سپری کنند.


هتل 5 ستاره ی بین‌المللی پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش
هتل پارمیس کیش
هتل پارمیس کیش
هتل پارمیس کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.