کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور بلغارستان هتل 4ستاره هالیدی پارک

کشور بلغارستان یکی از مقاصد گردشگری محبوب و البته ارزانی در سراسر دنیا به حساب می آید که بسیاری با خرید تور و بلیط هواپیما به آن سفر می کنند. با آمدن فصل بهار و نزدیک شدن به نوروز 96 تور بلغارستان بازار داغی پیدا می کند چرا که گردشگران از اروپا برای استراحت به سواحل بلغارستان هجوم می آورند. البته سفر با تور بلغارستان مورد استقبال ایرانیان هم واقع شده است و این به دلیل تجربه ی اروپا با هزینه ی کمتر است.

برای معرفی تور باید گفت اغلب تورهای بلغارستان به مقصد وارنا یکی از شهرهای ساحلی بلغارستان است.ساحل شنهای طلایی که معروفترین ساحل کشور بلغارستان در 17کیلومتری شهر وارنا است بهترین هتلها و آپارتمانها را برای اقامت گردشگران در خود جای داده است.از طرفی مجهز بودن ساحل و از طرفی کوههای سرسبز پیرامون سبب محبوبیت منطقه شده است.اقامت در ساحل شنهای طلایی نزدیکی به ساحل و تماشای مناظر سرسبز را به همراه دارد.در ادامه یکی از هتلهای زیبای منطقه به نام هتل 4ستاره هالیدی پارک را معرفی می کنیم:

معرفی هتل 4ستاره هالیدی پارک

هتل هالیدی پارک یک اقامتگاه شیک و نسبتا ارزانی است که در ساحل شنهای طلایی از گردشگران پذیرایی می کند. قیمت تور بلغارستان با رزرو این هتل تنها 1میلیون 895هزار تومان برای 7شب و 8 روز است که البته خدمات آن BB است،یعنی صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود.این هزینه مربوط به اتاق دو تخته است و برای رزرو اتاق یک تخته باید 2میلیون 200هزار تومان بپردازید.اما هر چه باشد فضای دل انگیزی که در اختیار شما قرار می گیرد ارزش این مبلغ را دارد.

یکی دیگر از دلایل رزرو  هتل هالیدی پارک نزدیکی آن به شهر وارنا است.به علاوه ایستگاه اتوبوس مرکزی در نزدیکی هتل دسترسی به نقاط مختلف وارنا را راحت می کند.از طرفی هم پیرامون هتل باغهای سرسبز اقامت در هتل را با آرامش و لذت بیشتری همراه می کند.

همانطور که اشاره شد هتل از فضاهای ساده اما شیکی برخوردار است تا شما احساس خوشایندی را تجربه کنید.دکوراسیون اتاقها ساده اما دلچسب است که با پنجره با چشم انداز زیبا از استخر و باغهای اطراف و امکاناتی مانند تلویزیون ، سیستم تهویه ی مطبوع،میزکار، مبلمان و تخت خوابهای راحت، حمامهای مجهز اقامت را با آرامش همراه می کنند.



از امکانات تفرحی هتل باید زمین بازی کودکان، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ، بازی دارت، ماساژ،استخر روباز، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم و سولاریوم را نام برد.هتل خدمات دیگری نظیر خدمات نظافت ، لباسشویی و خشکشویی،آرایشگاه،خدمات صرف صبحانه در اتاق ، صرافی و کرایه اتومبیل نیز برای رفاه بیشتر گردشگران تور بلغارستان ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.