کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

با مدیران موزه های تعطیل در تهران برخورد می شود

تهران دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که موزه های نیز در زمره ی همین جاذبه ها قرار می گیرند. مسافرانی که به تهران سفر می کنند، حتما از این موزه ها و کاخ های زیبا دیدن می کنند.
به همین منظور مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه با مدیران موزه های تعطیل تهران در ایام نوروز برخورد می شود گفت: موزه ها نهاد های عمومی و متعلق به همه جامعه است و نباید سلیقه ای و بر اساس ساعت اداری آنها را اداره کرد.

رجبعلی خسروآبادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با انتقاد از عملکرد چند موزه پایتخت که بدون اطلاع اقدام به تعطیلی در تعطیلات نوروز کردند افزود: نهاد های دولتی به هنگام درخواست تاسیس موزه بر این موضوع اشراف دارند که فضایی که تبدیل به موزه شود دیگر یک نهاد عمومی است و باید برای رفاه مردم در دسترس عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بستن چند موزه ی دولتی پایتخت موجب نارضایتی گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد،اظهاکرد: گزارش کاملی از این اقدام به استاندار تهران به عنوان رئیس ستاد خدمات سفر های استان ارسال شده که مطمئن هستیم با مدیران موزه های تعطیل بخاطر ایجاد نارضایتی عمومی برخورد خواهد کرد.


خسروآبادی از اقدام ارتش جمهوری اسلامی ایران در دسترس عموم قرار دادن موزه جنگ ( خانه تیمورتاش) برای بازدید هموطنان در ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: با اینکه ورود به اماکن نظامی دارای محدودیت است، اما دوستان ما در نیروی زمینی این شرایط رابرای اولین بار در ایام نوروز فراهم کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از همشهریان و میهمانان نوروزی پایتخت خواست انتقادات و پیشنهادات خود را از نحوه ععملکرد مراکز اقامتی و گردشگری به شماره 09629 اعلام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.