کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

رزرو هتل در تایلند

اگر با تور تایلند همسفر می شوید، برای رزرو هتل در تایلند بهتر است چندان شتابزده عمل نکرده و برای یافتن یک هتل ایده آل با هزینه ی مناسب جستجوی کافی انجام دهید.

از آن جایی که تایلند دارای هتل های متعددی بوده و به همین نسبت می توان هتل های ارزان تری با امکانات مناسب پیدا کرد، مشروط بر این که جستجوی هوشمندی برای انتخاب هتل محل اقامت خود داشته باشید.

از طرفی دیگر برای خرید بلیط هواپیما تایلند می توانید به مراجعه به زورق پرواز ایده آلی را با شرایط ساده تر تهیه نمایید.

توریستی بودن کشور تایلند سبب گردیده تا هتل سازی در این کشور با دقت و وسواس ویژه ای صورت پذیرد. به طور مثال یکی از ممتازترین هتل های دنیا، هتل ایستین گراند ساتورن در شهر بانکوک تایلند واقع بوده و نیز کلوپ ویژه ی سلطنتی در پوکت در تمام دنیا مشهور می باشد.



جالب است بدانید که این هتل ها و اقامتگاه های لوکس نسبت به نمونه های هم طراز خود در اروپا و آمریکا بارها ارزان تر هستند. و شاید می توان گفت این ارزان بودن تفریحات و گردشگری در تایلند است که صنعت توریسم این کشور را بسیار پررونق ساخته است.

از طرفی دیگر مردم تایلند مردمی مهمان دوست و بسیار خوش برخورد هستند و برخوردهای دلچسب آن ها سفر به این کشور را برایتان خاطره انگیزتر خواهد کرد.


اگر کمی برای پیدا کردن هتل مورد علاقه تان زمان بگذارید، می توانید هتلی لوکس در موقعیت مکانی مناسب و امکانات عالی رزرو نمایید در حالی که به نسبت هزینه ی کمتری خواهید پرداخت.

البته این بدان معنا نیست که در تایلند هتل های گران قیمت وجود ندارند. برخی از هتل های این کشور نیز بهای گزافی داشته و اقامت در آن ها گران تمام خواهد شد، اما به طور کلی می توان با هزینه ای مناسب اقامتی رویایی در تایلند را تجربه کرد.
اگر به دنبال هتلی بسیار ارزان قیمت باشید، ارزان قیمت ترین ها را در میان هتل های سه ستاره ی پاتایا پیدا خواهید کرد.
اگر فقط جایی برای خواب می خواهید، می توانید اتاقی تمیز با پنکه سقفی و دستگاه تهویه هوا در یکی از مهمانخانه های بسیار کوچک با تنها چند دلار کرایه کنید. این اقامتگاه ها از طریق اینترنت قابل رزرو کردن نیست ولی اگر در جاده ها دقت کنید تابلو های اتاق کرایه ای را به وفور می یابید. حتی در بین این اتاق ها می توانید محل مناسب و بسیار ارزان قیمت برای اقامت یک ماهه پیدا کنید و در مخارج خود صرفه جویی کنید.
تصور نکنید که این اتاق ها در حد ضعیف ساخته شده و اقامت معذبی را در آن ها تجربه خواهید کرد. تنها ظاهر این خانه ها و متل هاست که کمی از مد افتاده و قدیمی به نظر می رسد، اما بیشتر آن ها درون اتاق ها را بازسازی های اساسی کرده و در سطح استاندارد امکانات در آن ها قرار داده اند.
توجه داشته باشید که اگر زمان سفرتان به تایلند با جشنواره های هفتگی  و ماهیانه مقارن باشد، رزرو هتل و اتاق های ارزان قیمت کمی سخت تر شده و می باید از مدتی قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید.
 
 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.