کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل پورت نیچر در آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا


به معرفی یکی از هتلهای آنتالیا که در تمامی ایام سال میزبان مسافران ایرانی است می پردازم.


باز چرا آنتالیا؟


بر همه مسلم است که اگر بخواهند به کشوری نزدیک سفر کنند آن هم در ایام تابستانی، حتما نیم نگاهی به آنتالیا خواهند داشت.


درست است که ایران ما چیز دیگری است، اما گاهی سفر های خارجی هم میچسبد.


آنتالیا مملو است از هتلهای دو ستاره تا 5ستاره که در طول سال از توریستها به خوبی و شایسته پذیرایی می کنند.آژانسهای مسافرتی در ایران شما را به طیف گسترده ای از هتلها معرفی می کنند با هر میزان بودجه.


هتل 5ستاره ی پورت نیچر یکی دیگر از هتلهای زیبای شهر آنتالیا است که اگر خریدار تور آنتالیا از تهران برای اقامت در این هتل لوکس باشید باید هزینه ی حدود 3/325/000تومان بپردازید. هتل زیبای پورت نیچر در منطقه ی ساحلی و زیبای بلک و در سریک قرار دارد و از فرودگاه آنتالیا40 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد.همچنین هتل نزدیک به جاذبه های توریستی آنتالیا مانند پارک آبی تروی و دلفیناریوم،پل یورومدون،مسجد بلک و تئاتر آسپندوس است و براحتی می توان به آنها دست یافت و از بودن در آنها لذت برد.


هتل دارای ساحل اختصاصی است و از ساحل تنها 20 متر فاصله دارد.همپنین هتل دارای یک پارک آبی بزرگ ، حمام ترکی و سونا , استخر , اتاق ماساژ , اینترنت رایگان WI-FI در تمامی نقاط هتل است و می توان به راحتی از آنها بهره برد.


هتل از 620 اتاق زیبا و مدرن با کلیه ی امکانات برخوردار است و می توان آرامش واقعی در سفر را در کنار خانواده احساس کرد.اتاقها از امکانات رفاهی چون سرویس ۲۴ ساعته , تهویه مطبوع , تلویزیون LCD , تخت و مبلمان چوبی وتلفن ،حمام و سشوار برخوردار هستند.


اگر مایل باشید که خود راهی شهر زیبای آنتالیا شوید، بهتر است با تماشای تصاویر هتل و بررسی کلیه ی جوانب نسبت به رزرو اقدام کنید.هزینه ی یک شب اقامت در این هتل از 99دلار آغاز می شود و متناسب با نوع اتاق و زمان سفر و رزرو متفاوت است.سفر خوب و خوشی داشته تاشید.


هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.