کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

جزیره ی یخی دیکسون

اگر به آب و هوای سردسیری و برف و یخ و حال و هوای کوهستانی علاقه مند هستید، با رزرو تور روسیه 96 می توانید خود را به یک سفر ایده آل و مهیج دعوت کنید.

برترین تورهای روسیه را در آدرس http://www.parmistravel.com/tour/%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%87-%d8%aa%db%8c%d8%b1-96/ جستجو نمایید.
در سفر به روسیه شهرهای مسکو، سن پترزبورگ و سوچی بخش عمده ای از جاذبه های گردشگری و مراکز تفریحی را به خود اختصاص داده اند. اما توصیه می کنیم به جز این ها برای تجربه ی شرایط خاص و منحصر به فرد و سپری کردن لحظاتی تکرار نشدنی به نقاط شمالی روسیه و به جزیره ای چون جزیره ی یخ زده ی دیکسون نیز سفر کنید.
جزیره ی یخ زده ی دیکسون، جزیره ای در شمالی ترین نقاط روسیه است که در بیشتر مواقع سال دمای هوایی معادل 30 درجه زیر سانتی گراد را تجربه می کند.



در این جزیره همان طور که از نام آن برمی آید، همه چیز یخ زده است و تنها در ماه اوت می توانید دمای هوای بالای صفر درجه ی سانتی گراد، آن هم کمی، را احساس کنید.

مردم جزیره ی دیکسون به ماهی گیری مشغولند و از این طریق روزگار خود را می گذرانند. چه، قیمت ماهی در این جزیره یک سوم قیمت ماهی در شهرهایی چون سن پترزبورگ و مسکو نیز می باشد.



جزیره ی دیکسون یکی از مکان هایی در دنیاست که حتما باید پیش از مرگ یک بار آن را ببینید و شاید بی دلیل نیست که نام لبه ی جهان را به این جزیره  نسبت داده اند تا تمام مردم و به خصوص گردشگران و علاقه مندان به گردشگری یک بار هم که شده روی لبه ی جهان قدم بردارند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.