کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور مالزی تابستان 96 و نمایشگاه طلا و جواهر

مالزی یکی از جذاب ترین کشورهای آسیایی از نظر طبیعت و ساختمانهای مدرن است که هر ساله گردشگران بسیاری برای تماشای جاذبه های آن راهی این سرزمین سبز استوایی می شوند. قیمت تور مالزی تابستان 96 از 1میلیون 890 هزار تومان آغاز می شود که نشان می دهد با هزینه ی کم هم می توان به این کشور پر جاذبه سفر کرد.

حال اگر در تابستان و مرداد ماه قصد سفر به مالزی را دارید، باید بگوییم یکی از پر زرق و برق ترین نمایشگاههای آسیای جنوب شرقی به زودی در کوالالامپور برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مالزی با نام MIJF هر ساله در تابستان علاقه مندان و فعالان طلا جواهرات و سنگهای زینتی را راهی این کشور می کند. این نمایشگاه لوکس می تواند برای گردشگران تور مالزی جذابیت بسیاری داشته باشد و یک جاذبه ی گردشگری مقطعی فوق العاده جذاب محسوب بشود.

نمایشگاه MIJF امسال از تاریخ 6 الی 9 مرداد مصادف با 28 الی 31 جولای در مرکز کنوانسیون کوالالامپور (KLCC) با حضور فعالان مطرح طلا و جواهرات از سراسر دنیا برگزار می شود که مکانی برای عرض اندام شرکتها و طراحان حرفه ای است.  در این نمایشگاه فعالان صنعت طلا و جواهر از سراسر دنیا به خصوص آسیا جدید ترین دستاوردهای صنعت طلا و جواهر و آخرین طرحهای زیورآلات الماس و سنگهای قیمتی را به نمایش می گذارند.
نمایشگاه MIJF یکی از پر زرق و برق ترین اتفاقات کشور مالزی است که علاوه بر قطب مهم و حیاتی صنعت طلا و جواهرات در جنوب شرق آسیا، در این موقع از سال می تواند گردشگران بیشتری را راهی این کشور استوایی زیبا کند که برای دیدن خیره کننده ترین جواهرات به این کشور سفر می کنند.
شرکت در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات مالزی برای بازدیدکنندگان معمولی و گردشگران تور مالزی تماشای جدیدترین و خیره کننده ترین جواهرات و لذت خرید از مجموعه جواهرات معاف از گمرک را به همراه دارد و برای حرفه ایهای حوزه ی طلا و جواهر ملاقات با تامین کنندگان بین المللی لوازم جانبی و خدمات جواهرات، بازدید از آخرین مجموعه جواهرات در سطح جهانی، تعامل با انجمنهای جهانی جواهرات، به دست آوردن نبض بازار و دانش فنی با حضور در سمینارهای آموزنده تجاری جواهرات و کارگاههای آموزشی عمومی، شرکت در همایشها و سمینارها و جلسات خصوصی با غرفه داران مورد نظر را به همراه دارد.
اگر شما نیز از تماشای زرق و برق زیورآلات سلطنتی و لوکس لذت می برید که قطعا می برید می توانید این روزها اقدام به خری تور مالزی تابستان 96 بکنید و در کنار لذت بردن از جاذبه های توریستی طبیعی و مدرن مالزی از قدم زدن در میان طلا و جواهرات و سنگهای قیمتی لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.