کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل هیمروس آنتالیا

اگر قصد دارید تور آنتالیا نوروز 97  را بخرید اما نمی خواهید زیادی برای رزرو هتل هزینه کنید، بهتر است محل اقامت خود را از هتلهای غیرساحلی و چهار ستاره انتخاب کنید. گر چه این هتل ها به پای هتلهای پنج ستاره نمی رسند و بسیاری از امکانات آنها را ندارند، اما با توجه به هزینه پایین تری که دارند، باز هم از امکانات رفاهی نسبتا مناسبی برخوردار هستند.

مسلما قرار نیست با اقامت در هتلهای کم ستاره همان امکانات هتلهای 5 ستاره را داشته باشید. اما مسلما اگر چندان محل اقامت برایتان مهم نباشد، می توانید پولهایتان را صرف خرید و گشت و گذار کنید.


یکی از هتلهای ارزان قیمت آنتالیا، هتل هیمروس است. این هتل رتبه بندی چهار ستاره دارد و  خود شهر آنتالیا واقع شده است.

هتل هیمروس Himeros دارای 85 اتاق است که با دکوراسیونی مدرن و در مساحتی نسبتا بزرک طراحی شده اند. اتاق ها همگی به تختهای دو نفره راحت، پنجره هایی رو به استخر ، تلویزیون کابلی با قابلیت پخش برخی شبکه های ماهواره ای، خط تلفن(غیرمستقیم)، مینی بار(که در صورت درخواست با پرداخت هزینه، هر روز شارژ می شود)، تراس، دسترسی به اینترنت بی سیم پرسرعت البته با هزینه، سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیز، سیستم سرمایش و گرمایش و گاوصندوق کوچک مجهز شده اند. روم سرویس به صورت شبانه روزی در اختیار مهمانان هتل است.


برای تردد در شهر می توان از تاکسی سرویس یا گشت های ویژه ای که هتل دارد، استفاده کرد. رستوران هتل در فضای رو به استخر با غذاهای ترکی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می کند. کافه هتل شبانه روزی باز است. مهمانان میتوانند از استخر روباز و باشگاه ورزشی بسیار مجهز هتل استفاده نمایند. در لابی هتل استفاده از اینترنت رایگان می باشد. پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی می باشد.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.