کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور آنتالیا با هتل بلیس بلک


اگر مقصدشما برای نوروز 97 سفر با تور آنتالیا، به شهر بلک است، بد نیست به هتل های ساحلی نیز ، در کنار هتلهای درون شهری، گوشه چشمی داشته باشید. هتل پنج ستاره بلیس یکی از هتل های ساحلی منطقه بلک . شما می توانید از این هتل انتظار بهترین و بیشترین سرویس دهی را داشته باشید.
هتل بلیس دارای یک ساحل اختصاصی است. هر چند این هتل در نزدیکی ساحل است، اما وجود پنج استخر بزرگ در فضای باز هتل و امکان انجام تفریحات آبی، در کنار یک پارک آبی بزرگ و یک استخر سرپوشیده دیگر در این هتل، علاقمندان به ورزش های آبی و شنا را بیشتر به رزرو هتل بلیس تشویق می کنند.



محوطه این هتل ۵ ستاره در بلک، با درختان تنومند و همیشه سرسبز کاج پوشیده شده تا در تمام طول سال، فضایی آرامش بخش و مناسب قدم زدن برای مهمانان فراهم باشد. پذیرش های هتل بلیس به صورت ۲۴ ساعته فعال است. خدمات لاندری، نگهداری از کودکان، ارسال بسته پستی، کرایه خودرو نیز تعبیه شده است.

این هتل ۵۷۵ اتاق دارد که در وسعت های مختلف، با دکوراسیونی شیک و مجلل آراسته شده اند. هر کدام از این اتاق ها دارای تلویزیون ال ای دی با شبکه ماهواره ای است. بالکن خصوصی که برای برخی از اتاق ها در نظر گرفته شده نمای زیبا و آرامش بخش دریا را دارد . اتاق ها دارای دسترسی به اینترنت نیز هستند. تخت های راحت طبی و سیستم تهویه مطبوع از دیگر خدمات اتاق های هتل بلیس است.
همانطور که گفته شد این هتل برای علاقمندان به ورزش های آبی مناسب است ؛ مرکز آب گرم هتل بلیس بی نظیر است و در کنار آن خدمات دیگری مانند یوگا، پیلاتیز، کارائوکه ، موج سواری ، جکوزی ، جاره دوچرخه،  قایقرانی، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال، ماساژ و مدیتیشن ارائه می شود.



همچنین برای سرگرمی کودکان ، مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها نیز تعبیه شده است. اگر به سوار کاری علاقه دارید، می توانید طی سفر چند روزه تان با تور آنتالیا هتل بلیس، تحت نظر مربی ، این ورزش را یاد بگیرید.

حمام بخار فنلاندی یکی از امکانات ویژه این هتل است که در هیچ جای دیگر همانندش را پیدا نخواهید کرد. علاقمندان به گلف نیز می توانند در سه کیلومتری هتل به مجموعه گلف دسترسی داشته باشند و تمامی لوازم را به صورت رایگان برای تمرین دریافت نمایند.
برای وعده ناهار و شام تان می توانید از یکی از ۵ رستوران و کافی شاپ این هتل استفاده کنید. رستوران های هتل هم در فضای داخلی و هم در نزدیکی ساحل وجود دارند. سالن زیبایی از دیگر خدمات هتل به بانوان است. برای برگزاری مهمانی، می توان از سالن مجلل و بسیار زیبای این هتل استفاده کرد. هتل بلیس برای افراد معلول خدمات و اتاق های ویژه ای را در نظر گرفته است.


برای رزرو برترین تورهای آنتالیا روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.parmidatours.com/tour/antalya











نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.