کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

سه منطقه ی توریستی دیگر استانبول


در ادامه ی پست "مناطق مختلف در استانبول" با سه منطقه ی دیگر از هفت منطقه ی معروف شهر استانبول آشنا می شویم تا اگر تور استانبول گزینه ی سفرتان بود با اطلاعات بیشتر اقدام به خرید کنید.

منطقه ی بشیکناش استانبول که یکی از مناطق قدیمی شهر استانبول است و در بخش اروپایی این شهر قرار دارد.این منطقه یکی از مراکز تجاری و اقتصادی شهر استانبول است و بسیاری از کشتیها برای ارتباط بین بخش اروپایی و آسیایی استانبول از این ناحیه حرکت می کنند.

همچنین در این بخش ترکیه بسیاری از بناهای تاریخی،موزه ها و هتلهای پنج ستاره ی شهر استانبول قرار دارند.این منطقه مناسب برای افرادی است که می خواهند به دیدنیها و بخش آسیایی استانبول نزدیک باشند و می خواهند از زیباییهای تنگه بسفر لذت ببرند.


منطقه ی بشیکناش

منطقه ی بعدی منطقه ی فیندیک زاده است و مناسب برای اشخاصی است که مایل به اجاره ی آپارتمان در شهر استانبول هستند.این منطقه یکی از مناطق توریستی شهر استانبول است و پر است از مراکز خرید و رستوران و قدم زدن در این منطقه لذت بخش است.

منطقه ی شیشلی که جز مناطق توریستی شهر استانبول است و در بخش اروپایی قرار دارد.منطقه ی شیشلی یک مطقه ی ساحلی نیست و به منطقه ی تکسیم استانبول نیز نزدیک است و مملو است از مراکز خرید و رستورانهای متنوع.شیشلی نسبت به تکسیم مسکونی تر است و برای اشخاصی که دوست دارند درمنطقه ی توریستی اقامت کنند زیاد مناسب نیست.

مراکز مهمی در این منطقه واقع شده اند از جمله باشگاه ورزشی گاراتاسارای،موزه ی ارتش و مراکز دانشگاهی.همچنین در منطقه ی شیشلی مساجد و کلیساهای متعددی وجود دارد.در این منطقه هتلهای بیشماری برای اقامت توریستها وجود دارد و می توان با اقامت در آنها از سفر لذت برد.





نظرات 1 + ارسال نظر
mohsen شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 17:29

سلام وبلاگ جالبی بود
خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنید

http://www.pnuu.ir

مرسی سر زدین.نظر لطفتونه.چشم حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.