کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل اسپایس آنتالیا

اگر مسافر شهر انتالیا در نوروز هستید،تصاویرهتل اسپایس در منطقه ی بلک آنتالیا را تماشا کنید تا شاید مهمان این هتل بی نظیر شوید.قیمت تور آنتالیا با اقامت در یکی از اتاقهای لوکس این هتل حدود 3میلیون و سیصد تومان برای شما هزینه دارد.اما اقامت در اتاقهای لوکس این هتل لذت سفر رویاییتان را صد چندان می کند.

هتل پنج ستاره ی اسپایس یکی از هتلهای آنتالیا در منطقه ی بلک است که تا فرودگاه این شهر 25 کیلومتر فاصله دارد.همچنین هتل در 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.



هتل دارای 546 اتاق لوکس با دکوراسیون رویایی و تخت خوابهای لوکس است.حتی لوسترهای اویخته از سقف اتاقهای هتل نیز بی نظیر هستند و از تماشایشان سیر نمی شوید.اتاقهای هتل از کلیه ی امکانات راحتی از جمله حمام،اینترنت پر سرعت،سیستم تهویه هوا،تلویزیون و کانالهای ماهواره برخوردار هستند و آرامش و راحتی را برای شما به همراه دارند.همچنین هتل دارای ویلاهای لوکس با استخرهای خصوصی و زیبا می باشد.تصور اینکه هر روز صبح در یک استخر خصوصی شنا کنید نیز لذت بخش است.اما خوب قیمتش نیز تماشایی است.در طراحی ویلاها از هنر شرقی الهام گرفته شده است و ویلاها با مناظر با شکوه و زیبا احاطه شده اند.

پارک آبی در کنار استخرهای هتل از دیگر امکانات هتل است.ازانواع تفریحات دیگر در این هتل می توان به انواع تفریحات آبی، بسکیبال، چتر بازی، غواصی، والیبال ساحلی، واترپلو، رینگو و دارت اشاره کرد که حین اقامتتان در این هتل میتوانید به آنها بپردازید. از فروشگاه هایی که داخل هتل مستقر هستند نیز میتوانید هر آنچه را که نیاز دارید بخرید.

حالا تصاویر زیبایش را تماشا کنید و برای خرید تور خود اقدام کنید.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.