کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل بویوک آنادولو آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و شهری است که ایرانیان بیشتر برای فعالیتهای اقتصادی و یا مهاجرت به آمریکا به آن سفر می کنند و این در حالی است که تور آنکارا برای مردم عام زیاد مورد پسند نیست.با این حال نمی توان از جاذبه های توریستی و گشت گذار در این پایتخت زیبا گذشت.با هر قصدی مسافر این شهر هستید،اکنون شما را با یکی از هتلهای بی نظیر این شهر آشنا می کنم.

هتل بویوک آنادولو یکی از هتلهای پنج ستاره ی آنکارا است که در خیابان Akyurt در فاصله ی 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی بویوک آنکارا و 27 کیلومتری مرکز شهر آنکارا قرار دارد.



هتلی که در اتاقهای زیبا و راحتش آرامشی بیشتر از خانه تان را در یک تعطیلات به یاد ماندنی حس خواهید کرد.هتل دارای 354 اتاق و سوئیت با دکوراسیون لوکس با کلیه ی امکانات رفاهی چون تلویزیون،کانالهای ماهواره و اینترنت پر سرعت است.همچنین هتل دارای یک اتاق لوکس ماه عسل برای زوجهای جوانی است که می خواهند یک ماه عسل رویایی داشته باشند.






از دیگر امکانات هتل که اقامت در این هتل را دل انگیز می کند می توان به سالن بدن سازی،زمین تنیس و بسکتبال و فوتبال،استخر روباز و سرپوشیده،حمام ترکی و مرکز بولینگ اشاره کرد.همچنین هتل دارای رستورانهایی بی نظیر است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی در آنها سرو می شود.

از دیگر جذابیتهای هتل پارک آبی است که لذت یک تفریح اساسی را می توان با سرسره ها و لوازم بسیار هیجان انگیز آبی احساس کرد.




اگر به هر دلیل مهمان این هتل زیبا شدید برای افامت در یک اتاق باید هزینه ی حدود 91 دلار و برای سوئیتهای لوکس هزینه ی 285 دلار بپردازید.سفر خوب و خوشی داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.