کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل 5ستاره ی وو کرملین آنتالیا



یکی از مناطق توریستی شهر آنتالیا منطقه ی ساحلی کندو است که  به مرکز شهر آنتالیا و مراکز خرید این شهر بسیار نزدیک است.منطقه دارای ساحل شنی با کیفیت است که می توان به کلیه ی سرگرمیهای دریایی پرداخت.

در منطقه ی کندو هتلهای 4و5 ستاره ی بسیار زیبایی وجود دارد که با اقامت در آنها می توان یک تغذیه ی روح اساسی داشت و به آرامش رسید.

یکی از هتلهای آنتالیا که در منطقه ی کندو چون نگینی می درخشد،هتل 5ستاره ی وو کرملین است و همانطور که از اسمش مشخص است برگرفته از کاخ کرملین روسیه است.هتل از معماری بی نظیری که کم از کاخ کرملین ندارد برخوردار است و محوطه ی زیبای اطرافش بسیار تماشایی است.هتل دارای ساحل اختصاصی ای است که می توان به کلیه فعالیتهای دریایی پرداخت.حتی در ساحل یک بار ساحلی وجود دارد که کلیه ی نوشیدنیهای خنک سرو می شود.



هتل دارای 838 اتاق لوکس با کلیه امکانات رفاهی چون سیستم صوتی و تصویری،اینترنت پر سرعت،سیستم حرارتی و برودتی مرکزی،تلفن،حمام و تخت خوابهای راحت است.با بهره مندی از این امکانات می توان آرامش واقعی را تجربه کرد.



از امکانات دیگر هتل می توان به استخر روباز،پارک آبی،سالن ماساژ،سالن آرایش،خشکشویی،پزشک و پرستار و مرکز خرید اشاره کرد که در اختیار مهمانان قرار می گیرد نا سفر خاطره انگیزی را تجربه کنند.همچنین هتل دارای امکانات رایگانی چون سونا،استخر،سالن بدنسازی،حمام آفتاب و ورزشهای روزانه است که می توان از آنها بهره برد.

هتل از مرکز شهر آنتالیا تنها 17 کیلومتر و از فرودگاه 20کیلومتر فاصله دارد و دسترسی اش بسیار راحت است.می توانید با خرید تور آنتالیا از تهران با اقامت در این هتل هزینه ی حدود  3میلیون و 195هزار تومان بپردازید و سفر رویایی را برای خود رقم بزنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.