کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

سفر به رومانی

اگر بخواهید به کشوری فرای ترکیه سفر کنید و تور و هتلهای آنتالیا برایتان عادی شده است،خوب کمی پا را فراتر بگذارید و به آن سوی دریای سیاه و به کشور رومانی سفر کنید.کشور رومانی با جذابیتهای توریستی بی شمارش به مکانی شگفت انگیز برای سفر ایرانیها تبدیل شده است.



حال اگر بخواهید اطلاعاتی درباره ی این کشور سرسبز اروپایی کسب کنید باید بدانید که کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا و آن سوی دریای سیاه و درهمسایگی کشورهای مولداوی و اوکراین از شمال شرقی و شرق،کشور بلغارستان از جنوب و مجارستان و صربستان از غرب قرار دارد.پایتخت آن شهر زیبای بخارست است که به تور عمده تور رومانی به این پایتخت اروپایی زیبا و سرسبز است.

رومانی با مساحت 238/400نهمین کشور اتحادیه ی اروپااست و با جمعیت 19میلیونی هفتمین کشور پر جمعیت اتحادیه ی اروپا محسوب می شود.مردمانش با زبان رومانیایی صحبت می کنند و واحد پولشان لئورومانی است.

رومانی با آب و هوای معتدل اروپایی از طبیعت زیبایی برخوردار است.یک سوم کشور کوهستانی است و بقیه ی مساحت آنرا تپه های سرسبز و دشتهای وسیع تشکیل می دهند.رومانی دارای آبشارها،دریاچه ها و رودخانه های بی نظیری است که توریستهای بیشماری را به خود جذب می کنند.رودخانه ی معروف دانوب و آبشار جادویی بیگار در این کشور قرار دارند.


رومانی علاوه بر جاذبه های طبیعی دارای بناهای تاریخی و موزه های بیشماری است که علاقه مندان به این آثار را جذب خود می کند.اما معماری منحصر به فرد در ساختمانها و آداب و رسوم رومانی،این کشور با به یک کشور توریستی پر طرفدار بدل کرده است.

اما بیشتر تورهای رومانی به سمت پایتخت این کشور یعنی بخارست هستند.از مکانهای دیدنی بخارست می توان به کاخ مجلس،کمان پیروزی،بخش قدیمی شهر،قلعه ی پلز،قلعه ی بران و موزه های این شهر اشاره کرد که با چند روز اقامتتان می توانید از تماشایشان لذت ببرید.


قلعه بران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.