کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل سوئیس استانبول...چشم اندازی زیبا به تنگه ی بسفر


اقامت آرامش بخش و لوکس در کنار تنگه ی زیبای بسفر در استانبول،هتلی لوکس می طلبد.هتل 5 ستاره ی زیبای سوئیس استانبول در مرکز شهر با چشم اندازی شگفت انگیز و خاطره ساز به تنگه ی بسفر می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

هتلی لوکس با نمای زیبا و اتاقهای بزرگ و راحت و البته لوکس با چشم اندازی بی نظیر به تنگه ی بسفر،پل بوغاز و شهر تاریخی استانبول که آدمی را مشتاق چند شب اقامت می کند.علاوه بر این باغهای زیبا و سرسبزی هتل سوئیس را احاطه کرده اند که به ناب بودن هتل می افزاید.

هتل دارای 497 اتاق خاص و سوئیت با دکوراسیون خاص سنتی اروپایی است که از کلیه ی امکانات رفاهی برخوردار است.از امکاناتی چون حمامهای خصوصی و سشوار،تخت خوابهای راحت و لوکس،تلویزیون ال سی دی،اینترنت پر سرعت و صندوق امانات برخوردار و راحتی را برای مهمانان به همراه دارد.در هتل می توانید از امکاناتی چون استخر سرپوشیده،سالن پیلاتس و بدن سازی یهره ببرید.




اما از مزیتهای هتل نزدیکی و دسترسی آسان آن به مراکز گردشگری چون منطقه ی تاریخی استانبول، کاخ توپغاپی،بازار بزرگ استانبول و مسجد آبی است.هتل با میدان معروف تقسیم تنها 1 کیلومتر فاصله دارد.

اما قیمت یک شب اقامت در این هتل حدود 282 دلار است که این قیمت با توجه به نوع اتاق و زمان رزرو تغییر می کند.اما اگر تور استانبول گزینه ی سفر شما به این شهر زیبا است،حین خرید تور خود این هتل زیبا را نیز در نظر بگیرید.سفر خوب و خوشی داشته باشید.







نظرات 1 + ارسال نظر
niloofar یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 13:08 http://tut-mihanblog-com.br.vu

مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.
اگه خواستید به منم یه سری بزنید.

مرسی از لطفت.به روی چشم حتما سر می زنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.