کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل مردان پالاس هم فال و هم تماشا

با فرا رسیدن نوروز،برای جشن گرفتن سال نو کنسرتهای نوروزه برپا می شوند و بسیاری با حضور در این کنسرتها نوروز شاد و متفاوتی را برای خود رقم می زنند.

در این ایام برنامه های متنوع خواننده های داخلی در شهرهای مختلف برگزار می شوند و با استقبال خوب طرفداران روبه رو می شوند.با حضور یافتن در یک برنامه ی کنسرت حسابی می توان هیجان خود راتخلیه کرد و برای ادامه سال انرژی کسب کرد.

اما بسیاری به ترکیه سفر می کنند تا در کنسرتهای خواننده های ایرانی در این کشور شرکت کنند.از این رو تور ترکیه در این روزها معنی دیگری برای مسافران دارد.

در این میان تور آنتالیا نوروز 94 بسیار پر طرفدار شده است،چراکه برنامه های کنسرت بی نظیری قرار است در این شهر برگزار شود و ایرانیان از سراسر دنیا بخصوص ایران راهی این شهر می شوند.

یکی از هتلهای آنتالیا که میزبان این برنامه هاست،هتل باشکوه مردان پالاس است.هتلی 5 ستاره که گرانترین هتل در آنتالیا محسوب می شود و درساخت نما و دکوراسیون داخلی نهایت هنر بکار برده شده است.


این هتل لوکس در ۲۳ماه می سال ۲٠٠۹در منطقه ی لارای آنتالیا با حضور بسیاری از افراد مشهور از جمله ماری کری و پاریس هیلتون افتتاح گردید.این هتل توسط شخصی از آذربایجان به نام تلمان اسلاموف ساخته شد و به مبلغ ۱/۴بیلیون دلار ارزش گذاری شده است و از این رو لوکسترین و گرانترین هتل منطقه ی مدیترانه لقب گرفته است.

این هتل دارای ۵۶٠اتاق لوکس با کلیه ی امکانات رفاهی است و دارای بالکنهایی با چشم انداز زیبا به کوههای تاروس و دریای مدیترانه است.همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی است که شن به کار رفته در آن از مصر وارد شده است.

هتل با رستورانهای بی نظیر با انواع غذاهای ترکی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می کند.همچنین هتل از امکانات دیگری چون استخر شنای سرپوشیده و سرباز،سالن بدن سازی و اتاق مدیتیشن برخوردار است.

در کنار لذتبردن از کنسرت خواننده های محبوبتان می توانید از فضای زیبا و صمیمی هتل لذت ببرید و یک تغذیه ی روح اساسی را تجربه کنید.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.