کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

روزهای سفر


روزهای سفر می رسد و بسیاری عازم سفرمی شوند.اخبار گردشگری خبر از خرید بلیتهای قطار و اتوبوس و تور نوروزی بسیاری می دهد.باید از این دو هفته ی طلایی نهایت استفاده را برد.

این دو هفته می تواند با سفر به یک شهر دیگر همراه باشد و یا با ماندن در شهر خود و بهره بردن از تفرجگاههایش.بسیاری هنوز برای این روزها برنامه ریزی نکرده اند و مردد هستند که آیا عازم سفر بشوند یا خیر.برای تصمیم گیری هنوز دیر نیست و تنها باید اراده کرد و یک مکان را اتخاب کرد و بار و بندیل سفر را بست و راهی شد.

اما اگر قصد سفر دارید و می خواهید با خودروی شخصی و یا وسائل نقلیه ی عمومی سفر کنید و مجبور نیستید هفته ی دوم در سر کار حاضر شوید، بهتر است سفر خود را به هفته ی دوم واگذار کنید تا از ترافیک جاده ای کاسته شود.ترافیک جاده ای باعث می شود که کل  سفر به کام تلخ شود و خستگی در تن آدمی بماند.

اگر هم قصد سفر ندارید، چه بهتر بمانید و از تفرجگاههای شهر خود دیدن کنید.ساکنان تهران که خلوت ترین روزها را در نوروز تجربه می کنند.حتی از هوای آلوده و ترافیک نیز خبری نیست.خوب است از فرصت این ایام استفاده کنیم و به گشت و گذار در شهر بپردازیم.

 بهار تهران بی نظیر است و تعداد مسافرتها به این شهر در ایام نوروز نیزافزایش می یابد.حال و هوای سفر را می توانی با رفتن به بوستانها و جاهای دیدنی حس کنی.شهر پر است از مسافرانی که آمده اند تا بهار دل انگیز را در این شهر سپری کنند.تعداد تفرجگاههای این شهر  آنقدر زیاد است که گردشگران بسیاری را به این شهر جذب می کند. از بوستانها و کوهستانهای اطراف گرفته تا موزه و آثار باستانی، حتی بازدید از فروشگاهها و بازار تهران هم می تواند برای مسافران هیجان انگیز باشد.

اما مردمان شهرهای توریستی مانند شهرهای شمالی و زیارتی میزبان مهمانان نوروزی می شوند و چاره ای ندارند جز پذیرایی گرم از مهمانان.ولی گاهی آنها از این شلوغی و ازداحام جمعیت به شهرهای خلوت تر پناه می برند تا نوروز خود را در آرامش بیشتری سپری کنند.

اما دو خواسته  برای این روزها می ماند،یکی اینکه رانندگان محترم با احتیاط رانندگی کنند تا شاهد تصادفات رانندگی نباشیم و دیگر اینکه به طبیعت و بناهای تاریخی آسیب نرسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.