کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

دل به جاده چالوس بسپارید!


اکثر ما از چالوس و جاده چالوس خاطره ای داریم،از جاده ی پر پیچ و خم جاده گرفته تا تختهای کنار جاده و رستورانهای بین جاده ای.این روزهای بهاری نیز فرصتی است تا با عبور از این جاده ی زیبا خود را به شمال کشور برسانیم و دوباره خاطره سازی کنیم.

تونل کندوان همیشه به ما امید می داد که به شمال نزدیک می شویم،صدای سوت و بوق مسافران در تونل همیشه حس سفر و گردشی زیبا را برای ما به همراه داشت.

چالوس سرسبز در استان مازندران واقع شده است.خیلیها در چالوس توقف نمی کنند و راهی شهرهای دیگر استان می شوند.من هم جز گذر از شهر چالوس چیزی از این شهر زیبا خاطرم نیست.

ماندن در این شهر خودش لطف دارد چرا که شهرستان چالوس به اندازه ی کافی از زیبایی های شمال کشور بهره برده است. شاید اشخاصی که وقت کافی ندارند و دلشان هوای سرسبزی شمال و دریای خزر را کرده است،چالوس انتخاب خوبی باشد.

از چالوس اگر به سمت شرق راهمان را پیش بگیریم،شاید انتخابمان نور باشد و اگر به سمت غرب حرکت کنیم رامسر مقصد اکثر مسافران است.

استان مازندران و طبیعت زیبایش با هتلهای زیبا و ویلاهای منحصر به فرد  ساحلی اش آدمی را حسابی به خود جذب می کند.این استان همیشه و در همه ی فصلها مقصد اصلی مسافران است.در اخبار گردشگری خبر از آن است که استان مازندران بیشترین تردد مسافران را در نوروز داشته است و این به دلیل زیبایی وصف ناپذیر آن است.

حال که در بهار سرسبز به سر می بریم،بهتر است باروبندیل سفر به مازندران زیبا را ببندیم و راهی سفری سبز و دریایی شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.