کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

غارهای آنتالیا جاذبه های این شهر

آنتالیا شهری است مملو از جاذبه های توریستی طبیعی و تاریخی که مسافران را از سراسر دنیا به سمت خود می کشند.به جز دریای آبی و سرگرمیهای دریایی و مناظر زیبای کوههای توروس،غارهای طبیعی بیشماری در این شهر گسترده شده اند که سفر به این شهر را لذتبخش تر می کند و بسیاری برای تماشای آنها به این شهر سفر می کنند.در اینجا به معرفی چندتا از این غارها می پردازم.

غار  Altinbesik Dudensu در 2 کیلومتری دهکده ی ارونلو قرار دارد و 1600متر طول دارد.غار دارای 2 دریاچه ی زیرزمینی است که یکی از آنها در ورودی غار قرار دارد.همچنین غار دارای دالانهای وسیع و پلهای طبیعی است.صخره های موجود در غار اشکال زیبایی را به وجود آورده اند و این غار را به مکانی زیبا و شگفت انگیز برای بازدید توریستها بدل کرده است.


غار Beldib در راه منطقه ی کمر در بیداقی واقع شده است.غار 25 کیلومتر از شهر آنتالیا و 100متر از ساحل فاصله دارد.غار در پایین صخره های لایمستون ساحلی تشکیل شده است.شواهد گواه این است که غار از زمان پارینه سنگی کاربری داشته است.


غار Karain که در 30 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است و متعلق به دروان پارینه سنگی است.این غار قدیمی ترین مکان سکونت انسانی در ترکیه محسوب می شود.در غار آثاری متعلق به 160/000سال قبل از میلاد مسیح پیدا شده است.


غار Damlatas که از سنگهای دگرگونی تشکیل شده است که به مرور زمان تغییر شکل یافته اند و اشکال زیبایی را آفریده اند.




اگر از تماشای غارهای طبیعی لذت می برید،با تور آنتالیا همراه شوید و از این غارهای شگفت انگیز دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.