کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

گرانقیمت ترین ساختمان جهان در سنگاپور

برای عاشقان سفر و گردشگری به خارج از مرزهای ایران،به غیر از تور آنتالیا گزینه ی دیگری نیز پیش روی است و آن هم سفر به کشور سنگاپور و دیدن گرانترین ساختمان حال جهان است.سه برج 55 طبقه ی متصل به یکدیگر که گفته می شود برای ساخت هر متر مربعش 6هزار و 500دلار هزینه شده است.نام این برج در قلب سنگاپور Marina Bay Sandsاست که ساختش در سال 2010به پایان رسید و حالا گفته می شود که گرانترین بنای جهان است.


Marina Bay Sands


جمهوری سنگاپور کوچکترین کشور در جنوب شرقی آسیا است که کشوری ثروتمند و مدرن محسوب می شود.بعید نیست که گرانترین ساختمان جهان در آنجا قرار داشته باشد.پایتخت این کشور آسیایی نیز سنگاپور نام دارد و این برج با عظمت در همین پایتخت واقع شده است.

خوب سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد و یک کشور استوایی با طبیعت بسیار زیبا برای جذب توریست به حساب می آید.به گونه ای که صنعت گردشگری بزرگترین صنعت این کشور محسوب می شود و در اخبار گردشگری خبر از بازدید تنها 25000نفر در طول شبانه روز از این برج با عظمت است.

گرانترین ساختمان جهان دارای جاذبه های توریستی بی نظیری است که گردشگران را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند.محوطه ی فوق در 120 هزار متر مربع و در ارتفاع 350 متری در کنار ساحل زیبای مارینای سنگاپور ساخته شده است و دارای امکانات و تفریحات فوق العاده ای برای گردشگران است.

اما از جالبترین تفریحات برج ،مرتفع ترین پارک و استخر دنیا است که بر فراز سه برج 55 طبقه ساخته شده اند.اگر از ارتفاع هراسی ندارید شنا در استخر 152متری توصیه می شود.این استخر بزرگترین و ترسناک ترین استخر روباز در جهان است و از آن می توانید کل شهر سنگاپور را زیر پا داشته باشید و منظره ی زیبایی را حین شنا می تجربه کنید.



علاوه بر استخر با شکوه،پارکی با گنجایش 4000 نفر در ارتفاع 350 متری ساخته شده است که 250 نوع درخت مختلف و 650گیاه تزئینی را می توانید یک جا تماشا کنید.

در کنار اینها هتلهای با شکوه،رستورانهای لوکس و مراکز خرید از دیگر امکانات این ساختمان گرانقیمت هستند که لذت رفتن به این برج را افزایش می دهند.

کشور کوچک و زیبای سنگاپور به خوبی توانسته است با بهره بردن از زیباییهای خدا دادی و ساخته ی دست بشر به کشوری قدرتمند در زمینه ی گردشگری تبدیل شود.شما هم بروید و لذتش را ببرید...

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:47 http://www.zavaran.com

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه.
وبلاگ زیباتون رو دیدم
بنده مدیر سایت زواران هستم که می خواستم لینکشو در وبلاگ خوبتون قرار بدم
http://www.zavaran.com
اگه ممکنه لینکشو در وبلاگ زیباتون قرار بدید.
همچنین اگه باید مبلغی پرداخت کنم شماره کارت بهمراه مبلغ رو برام ایمیل کنید
ایمیل من
h.sadr.yz@gmail.com
منتظر خبرتون هستم امیدوارم فراموش نکنید.
راستی هر عنوانی که خودت خواستی می تونی براش بذاری ممنونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.