کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

ایران ارزانترین کشور برای گردشگران


صنعت گردشگری یکی از صنایع بسیار مهم در جهان محسوب می شود و کشورهای جهان در حال رقابت در این حوزه هستند.کشورها تلاش می کنند تا شاخصهای خود را در این زمینه بالا ببرند و رتبه های خوبی را کسب کنند.

در پست "اسپانیا گردشگردوست ترین کشور دنیا" اسپانیا را با توجه به بررسیهای انجمن جهانی اقتصاد به عنوان گردشگر دوست ترین کشور معرفی کردم که در میان 141 کشور این رتبه را کسب کرده است.

اما همین انجمن جهانی رتبه ای را به کشور ایران اختصاص داده است که در اخبار گردشگری خبرش به گوش می رسد.این انجمن با بررسی وضعیت مسافران و گردشگران در 141 کشور جهان،ایران را در صدر رده بندی جهانی در قدرت رقابت صنعت گردشگری از نظر قیمت کالا و خدمات معرفی کرده است. یعنی کشورمان ارزانترین کشور برای گردشگران محسوب می شود و آنها می توانند با صرف هزینه ی کمتری نسبت به دیگر کشورهای جهان به ایران سقر کنند.با این تفاسیر ایران می تواند از جاذبه های توریستی چشم گیر و بی نظیرش و این ارزانی نسبت به کشورهای دیگر،بیشترین تعداد گردشگر را به خود جذب کند.

اما در همین رده بندی کشورهای اسپانیا،فرانسه،آلمان،آمریکا به ترتیب گرانترین کشورها برای گردشگری محسوب می شوند.اما آنقدر بر روی صنعت گردشگری کار کرده اند که همین اسپانیا و فرانسه بیشترین گردشگر از سراسر دنیا را دارا هستند.

با این حال در روزهای بهاری اگر در سطح شهر تردد کنید،شاهد گردشگران خارجی خواهید بود که آمده اند از ایران زیبای ما دیدن کنند.اما کاش نظم شهری و امکانات کمی بیشتر بود تا میزان این گردشگران بیشتر و بیشتر می شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.