کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

ناهارخوران جنگلهای سبزی در گلستان

استان سرسبز گلستان برای خیلی تنها استراحتگاهی برای رسیدن به استان خراسان و شهر مشهد محسوب می شود.اغلب ما که در تهران سکونت داریم،اگر قصد سفر به شمال کشور را داشته باشیم،استانهای مازندران و گیلان را انتخاب می کنیم،قافل از این که استان ساحلی گرگان نیز می تواند مقصد سفر ما به شما کشور باشد.

اگر در این بهار زیبا و دل انگیز دللتان هوای سرسبزی و آبی دریا را کرده است،کمی آنطرف تر در جوار استان مازندران،استان زیبای گلستان با شهرهای زیبا و سبزش واقع شده است.در این فصل آنجا نیز مکان خوبی برای سفر است.

اگر عازم این دیار شوید،روستا و جنگل ناهار خوران مقصد اصلی سفر شما خواهد بود.در 4 کیلومتری جنوب شهرستان گرگان،قدیمی ترین تفرجگاه استان گلستان یعنی جنگل ناهارخوران قرار دارد.این منطقه به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گیری در میان دو دامنه ی پر شیب دارای آب و هوای دل انگیزی است که همواره مسافران را به سوی خود جلب می کند.

ناهار خوران مناسب برای چهار فصل سال است و دیدن طبیعت زمستانی آن نیز لذت بخش است.اما گفته می شد در گذشته زائرین حرم امام رضا در مسیر خود در این منطقه برای صرف ناهار توقف می کردند و از این رو نام ناهار خوران بر روی این منطقه ی زیبا نهاده شد.

درختان سر به فلک کشیده، چشم انداز زیبای منطقه و همچنین امکانات رفاهی ای که برای گردشگران فراهم شده است،ناهارخوران را به مکانی مناسب برای گردشگران از سراسر ایران بدل کرده است.

اگر مایل باشید که در این جنگل زیبا چند شبی اقامت کنید و از آب و هوای ناب بیشتر بهره ببرید،هتلها و اقامتگاهها در منطقه برای رفاه حال مسافران ساخته شده اند.پس با رزرو هتل و ماندن در ناهارخوران لذت در میان جنگلهای سبز بودن را تجربه کنید.





نظرات 1 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 17:57

سلام.وبلاگه جالبی داری.همه جاهایی رو که معرفی کردی اینجا رفتی؟

سلام دوست عزیز.بعضی از اونهارو رفتم.مرسی از لطفتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.