کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتلی از جنس نمک در بولیوی

وقتی خسته از زندگی روزمره هستیم آنچه می تواند حال مارا بهتر کند است یک سفر است.یک سفر لوکس همراه با رزرو هتل به یک شهر ساحلی و یا یک سفر به دل طبیعت و داشتن ماجراهای به یادماندنی.اما آنچه در سفر اهمیت دارد بعد از داشتن یک همسفر خوب،محل اقامت است.گاهی محل اقامت می تواند غیر متعارف باشد،یک چادر مسافرتی یا یک هتل عجیب و غریب.

در سراسر دنیا سعی می کنند با ساخت هتلهایی با ساختار نامتعارف گردشگران بی شماری را به منطقه جذب کنند.برای گردشگران ماجراجو جالب است تا شهرها و مکانهای جدید را تجربه کنند.در اینجا به یک هتل نامتعارف در کشور بولیوی می رسیم که شاید خیلی از شما دلتان بخواهد برای تعطیلاتتان آنرا تجربه کنید.

هتل " Palacio de Sal"یا کاخ نمک در 350 کیلومتری جنوب پایتخت کشور بولیوی واقع شده است و همین طور که از نامش پیداست از بلوکهای نمک ساخته شده است.این هتل بر روی بزرگترین سطح نمک جهان که 10.582کیلومتر مربع است ساخته شده است.

اولین بار در سال 1993میلادی یک هتل ساخته  شده از بلوکهای نمک دراین منطقه ساخته شد و خیلی زود مورد توجه توریستها قرار گرفت.اما خیلی زود به دلیل آلودگیهای زیست محیطی برای منطفه برچیده شد.اما در سال 2007 هتل دیگری با رعایت استاندارها در محل فعلی بنا نهاده شد.

شاید به نظرتان این هتل راحت نباشد،اما وقتی وارد آن می شوید و با امکانات فوق العاده ی آن مانند مبلمان،تخت خوابهای راحت،میز و صندلی غذاخوری،سرویس بهداشتی روبه رو می شوید،دلتان می خواهد چند روزی بیشتر در محیطی ساخته شده از بلوکهای نمکی اقامت کنید.علاوه بر امکانات فوق استخر آب شور،سونا خشک و بخار و حمام گرداب را اضافه کنید،تعطیلات فوق العاده ای خواهید داشت.

البته دست ما که از بولیوی و این هتل بسیار دور است،تنها به دیدن تصاویرش بسنه می کنیم.








نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.