کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

چند روز تعطیل و برنامه ریزی سفر

هر زمان از سال که چند روز تعطیل پیش رویمان است،شروع می کنیم برای برنامه ریزی یک سفر به یاد ماندنی.با توجه به بودجه و حوصله مقصد سفر و وسیله ی حمل و نقل را انتخاب می کنیم و راهی می شویم.اگر محدودیت مالی نداشته باشیم سفر باهواپیما و رزرو هتل در بهترین جای ایران انتخاب ماست.در اینگونه سفرها هیچ زحمتی را متحمل نمی شویم و فقط باید یک چمدان پر از لباسهای رنگارنگ را بارخود کنیم.

اما گاهی به سفر با خودروی شخصی،قطار و یا اتوبوس کفایت می کنیم.این نوع سفر انرﮋی بیشتری از ما می گیرد.اما با خوش گذرانی و لذت بردن از مسیر می توان خاطرات خوبی را رقم زد و اصلا احساس خستگی نکرد.



ایرانمان آنقدر جای دیدنی دارد که در این چند روز تعطیلی دلمان را به آنها بسپاریم.از شمال گرفته تا جنوب در بهار شاهد طبیعت و آب و هوای دل انگیزی هستیم،باید تا دیر نشده است از آنها لذت ببریم.

بهتر است در این تعطیلیهای کوتاه مدت از مکانهای نزدیک  شهرمان دیدن کنیم.این نوع گردشهای کوتاه مدت و نزدیک به اندازه ی یک سفر طولانی مدت حال آدم را خوب می کنند،البته اگر با گروه خوبی همراه باشید.تورهای یک روزه یا دو روزه ای که آﮋانسهای مسافرتی در اختیار گردشگران قرار می دهند می توانند با فراهم آوردن جوی دوستانه و شاد سفر خوب و لذتبخشی را برایمان رقم بزنند.

جدای از اینها بعضی سفر به خارج از کشور را ترجیح می دهند،چراکه به نظر آنها درچند روز تعطیلی شهرهای توریستی ایران بسیار پر ازدحام هستند و نمی توان نهایت بهره را برد.این گروه به تور لحظه آخری آنتالیا و دبی روی می آورند تا هم سفر لوکسی را تجربه کنند و هم سفری نسبتا ارزانتر.

اما ماندن در شهر هم توصیه می شود،این تعطیلات برای استراحت و انجام کارهای عقب مانده بسیار مناسب است، به شرط اینکه با حضور در بوستانهای زیبای سطح شهر از هوای بهاری و سرسبزی لذت ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.