کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

سیر تکاملی سفرها و اینک سفر به فضا

بازار سفر و تور همیشه داغ است،این از گذشته های دور تا الان بوده است و خواهد بود.شاید جنس سفرها و وسیله سفر تغییر کرده باشد.در گذشته شتر و اسب مرکبی برای حمل مسافران بود و با گذشت زمان به قطار،خودرو و اتوبوس تبدیل شد.لوکس ترین وسیله ی سفر هواپیما است که با سرعت بالا مسافران را به مقصد می رساند.روزها در راه بودن کجا و چند دقیقه و ساعت کجا.

ایرانیان سفر دوست نیز از گذشته تا حال علاقه یشان را به سفر حفظ کرده اند،از کاروانهایی که با شتر راهی می شدند تا تورهای آنتالیا و دبی که با هواپیما آنها را به مقصدشان می رسانند.

در گذشته سفرها چقدر سخت و طاقت فرسا بود،روزها و ماهها در جاده های صعب العبور با پای پیاده و یا سوار بر شتر و است طی طریق می کردند تا عاقبت به مقصدشان برسند.راهی دشوار که راهزان و بیماری امانشان نمی داد.در راه هزاران بلا ممکن بود سرشان بیاید و زنده به مقصد رسیدن شانس بزرگی می طلبید.

سفرهای امروزه با پیشرفت فناوری راحت تر و لوکس تر شده است.اما کسی چه می داند سفرهای آینده چگونه خواهند بود!سفر با سرعت صوت و یا نور.سفر چند دقیقه ای با آن سمت کره ی زمین و سفر چند ساعته به یک کره ی دیگر.

گردشگری فضا چند سالی است که حسابی مورد بررسی واقع شده است و چندین گردشگر فضایی به فضا اعزام شده اند.انوشه انصاری اولین زن گردشگر جهان است که در سال 2006این افتخار نصیبش شد به مدت 9 روز از فاصله ی 400کیلومتری شاهد کره ی خاکی ما باشد.اما این صنعت محدود به همان سالها نیست و قرار است توسعه پیدا کند و افراد سرمایه دار را راهی فضا کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید شهاب دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 16:47 http://http:/

مرسی دوست عزیز از اینکه به وبم سرزدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.