کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

سلطان دریای کارائیب "اوسیس"

سفر دریایی رویای بسیاری از افراد عاشق دریا و اقیانوس است.این که سوار بر کشتی ماهها برروی کشتی درمیان اقیانوسها زندگی کنی،لذت وصف ناپذیری را کسب کنی.

این لذت وقتی تبدیل به رویایی شیرین تر می شود که پای گرانقیمت ترین و بزرگترین کشتی تفریحی دنیا به میان بیاید.کشتی اوسیس سلطان دریای کارائیب یک کشتی تفریحی لوکس است که با هزینه ی ساخت 1.5 میلیارد دلار گرانترین کشتی تفریحی اقیانوس نورد در جهان شده است.شرکت آمریکایی رویال کارائیب سازنده ی این غول دریایی است و تا به حال سازنده ی گرانترین کشتیهای جهان بوده است.

اوسیس شهری لوکس درمیان دریا است.از هر چه فکرش را بکنید در این کشتی ساخته اند،استخر شنا،زمین بازی،سینما و آمفی تئاتر،رستوران و کافی شاپ،سالن بدن سازی،زمین فوتبال، بسکتبال،پارک، شهربازی و مرکز خرید،همه و همه در این کشتی عظم الجثه قرار گرفته اند.

در خبر گردشگری سال 2006 خبر ساخت کشتی اوسیس  در فنلاند منتشر شد.خبری که برای ثروتمندان ماجراجو خوشحال کننده بود.پس از سه سال ساخت آن به پایان رسید و اولین سفر خود را در دسامبر سال 2009 از فلوریدا به سمت هائیتی آغاز کرد و پس از 4ماه به مقصد رسید.قیمت بلیت این کشتی لوکس برای هر نفر 1104 دلار است که برای هر کدام از سرگرمیهای داخل کشتی نیز باید هزینه ی جدایی می پرداختند.

در آخر این کشتی عظیم 360متر طول،47متر عرض و 220هزار تن وزن دارد و درواقع 5برابر بزرگتر از کشتی معروف تایتانیک است.این شهر شناور در 18طبقه ساخته شده است و دارای ظرفیت 3630مسافر و 2100 خدمه است.







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.