کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

سوباتان گوشه ای از بهشت

شاید در این تعطیلات پیش رو در عید فطر تور آنتالیا تیر 94 انتخاب بسیاری از مردم باشد.سفر به شهری که ساحل و طبیعتش بی اختیار مردم را به سمت خود می کشد.مردم با هزینه های بسیار به این شهر سفر می کنند تا طبیعت زیبایی را از نزدیک تماشا کنند.اما در همین نزدیکی طبیعتی داریم که به سفرهای گرانقیمت آنتالیا می ارزد.

به سوباتان سفر کنید و یک طبیعت بکر را از آن خود کنید.سوباتان با طبیعت سبز و فرح بخش در استان گیلان شهرستان تالش واقع شده است.این منطقه به دلیل ارتفاع زیاد و قرار گرفتن در مسیر وزش بادهای شمالی از آب و هوایی خنک در تابستان برخوردار است.همین موضوع سفر به سوباتان در تابستان گرم توصیه می شود.همچنین سوباتان چهره ای مه آلود به خود می گیرد که سوﮋه ای ناب می شود برای عکاسی.

در سوباتان در فصولی از سال شما با دشت شقایق روبه رو می شوید،اما از دره ها و تپه های سرسبز،آبشار ورزن،چشمه های متعدد و دریاچه ی آب شیرین نئور نمی توان گذشت که در تابستان گردشگران را به سمت خود می کشند.

برای رفتن به سوباتان باید به تالش زیبا بروید و از آنجا جاده ی تالش- سوباتان را پیش بگیرید تا به این بهشت گم شده دست یابید.

سوباتان یک واﮋه ی تالشی  به معنای محل فرو آمدن آب است.سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این منطقه را در سال 1393 به عنوان منطقه ی نمونه ی گردشگری معرفی کرده است.اگر به سوباتان سفر کنید به طور حتم به بهشتی بودن آن پی خواهید برد.اما خاطرتان باشد که زباله هایتان را رها نکنید.







نظرات 1 + ارسال نظر
حامد شنبه 13 تیر 1394 ساعت 16:36

سلام من الان حدود دو ساعته دارم همهری مطالب شمارو میخونم خیلی جالبه برام

مرسی از لطفتون دوست خوبم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.