کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل 5ستاره ی سوسسی در آنتالیا


سفر به آنتالیا با اقامت در هتلهای 5 ستاره لوکس تر و لذتبخش تر می شود.اگر انتظار هتلهای لوکس را دارید باید بی خیال تور ارزان آنتالیا شوید و با هزینه ی بیشتر هتلی لوکس با امکانات بیشتر را از آن خود کنید.اما هتلهای آنتالیا با قیمتهای متنوع در سواحل زیبای مدیترانه گسترش یافته اند و می توان با  رزرو و اقامت در آنها سفر رویایی ای  را رقم زد.

در اینجا به هتل پنج ستاره ی سوسسی آنتالیا که در ساحل زیبای بلک قرار دارد می رسیم که با معرفی آن گزینه ای دیگر برای رزرو هتل را در اختیارتان قرار می دهم.البته هزینه ی ماندن در این هتل کمی گران است و باید برای لذت از زیبایی های هتل برای یک شب حدود 340دلار هزینه کنید.

هتل سوسسی در یک کیلومتری منطقه ی بلک و در فاصله ی 35کیلومتری از فرودگاه و 40 کیلومتری از مرکز آنتالیا در سواحل دریای مدیترانه قرار دارد.در اطراف هتل نخلهای خرما و باغهای سبز به زیبایی محوطه افزوده اند و همچنین هتل با استخرهای بی نظیری احاطه شده است.یک ساحل اختصاصی شنی لذت اقامت در این هتل را چند برابر می کند.

هتل دارای 554 اتاق با دکوراسیون لوکس و آرامش بخش با کلیه ی امکانات رفاهی از جمله تلویزیون ال سی دی،اینترنت پر سرعت،تلفن،سرویس حمام سنگ مرمریت و سشوار است.همچنین اتاقها دارای چشم اندازی زیبا و رویایی به دریای آبی هستند و بعضی از آنها دارای استخری اختصاصی در تراس اتاق هستند.

5 استخر روباز ، 2 استخر سرپوشیده ، آکوا پارک ، 5 استخر کودک ، یک رستوران اصلی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، ورزشهای آبی ، سالن بدنسازی ، پینگ پونگ ، بسکتبال ، اسکواش ، تخت مخصوص حمام آفتاب ، چتر آفتاب گیر از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند.

در رستورانهای هتل انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی سرو می شود و می توانید طعم واقعی غذای سنتی ترکیه را بچشید.

کودکان نیز از بودن در این هتل در کنار بزرگترها می توانند لذت ببرند با استخر کودک و محل بازی کودک.همچنین می توانید کودکانتان را به پرستارهای کودک هتل بسپارید و از سرگرمیهای آنتالیا نهایت استقاده را ببرید.








نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.