کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

خرید شیرین در آنتالیا

بسیاری تورهای آنتالیا را برای خرید انتخاب می کنند.از جنس خوب و قیمت کالاهای ترک به هیچ وجه نمی توان گذشت و خوب است در سفرمان به این شهر توریستی به بازارها و فروشگاهها نیز سری بزنیم.

برای خرید به دو خیابان معروف آنتالیا به نام گولوک و ایشیکلر بروید که قدم زدن و تماشای فروشگاهها در آن بسیار لذتبخش خواهد بود.این دو خیابان در بافت قدیمی شهر آنتالیا واقع شده اند و از فروشگاههای خوبی برای خرید برخوردار هستند.به علاوه از خستگی گشت و گذارتان می توانید به رستورانهای محلی بروید و با نشستن به دور میز غذاخوری غذای خوش طعم ترک میل کنید.

اما از این دو خیابان که بگذریم قدم زدن در بازارهای محلی هم بسیار خاطره انگیز خواهد بود.افرادی که دوست دارند برای ساعتی در میان مردم سنتی شهر باشند و از فضاهای مدرن به دور باشند بازارهای هفتگی مانند شنبه بازار و یکشنبه بازار توصیه می شود.بهترین بازار برای خرید پوشاک،کیف و کفش همین شنبه بازار است که خرید از آن به صرفه است.

پاساﮋهای شیک و مدرن هم برای گذراندن اوقات و خریدهای مارک مناسب است.  Shemallیکی از آنها است که در منطقه ی زیبای لارا در سال 2008 افتتاح شده است.در این مرکز شیک می توانید بسیاری از مارکهای بین المللی را پیدا کرده و خرید کنید.


نظرات 2 + ارسال نظر
علی سپهری جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 23:04

بسیار عالی.دمتون گرم

ممنون دوست عزیز از لطف شما

ای جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 11:42 http://pattayatrip.blogfa.com/

سلام
ممنون که جاهای دیدنی شهر های خارجی را معرفی میکنید . امیدوارم اکثر کسانی که به سفر داخلی یا خارجی میروند این کار را انجام دهند . من هم متن کوتاهی در مورد پاتایا نوشته ام . اگر دوست داشتید تشریف بیاورید و بخوانید .

سلام مرسی دوست عزیز از اینکه به وب من اومدین و مرسی از نظرتون.به روی چشم حتما به وب زیباتون میام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.