کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

چند دلیل برای سفر به اروپا

چند دلیل برای خرید تور اروپا
سفر به اروپا تجربه ای جدید و متفاوت از بازدید مراکز گردشگری، تاریخی، شرکت در جشن ها و فستیوال ها خواهد بود.
فستیوال ها
هر ساله فستیوال های زیادی در سراتاسر اروپا برگزار می شود که نوعی جاذبه گردشگری در این قاره سبز بحساب می آید. همچنین جشن های ملیتی زیادی در کشورهای مختلف به پا می شود که هم سرگرمی است و هم یادگیر آداب و رسوم ملل مختلف. از فستیوال های مهم دراروپا می توان فستیوال بین المللی ادینبورگ در ماه اوت را نام برد.
معماری مدرن در مقابل معماری سنتی
اروپا زمانی مهد تمدن ها و امپراتوری های بزرگی بوده که آثار زیادی از آنها بر جای جای اروپا قابل مشاهده است. برای مثال، در کوچه های مادرید که قدم بزنید، بافت تاریخی شهر شما را حیرت زده می کند. این در حالی است که بسیاری از مردم به سبک معماری های مدرن علاقمند شده و ترکیب عجیب اما جالبی از ساختمان های مدرن و بناهای تاریخی در کنار یکدیگر صف کشیده اند.

مهد موسیقی
اروپا بزرگ ترین سالن های اپرا و پرجمعیت ترین سالن های کنسرت را دارد. برای علاقمندان به موسیقی سنتی، تور اروپا می تواند فرصتی برای حضور در معروف ترین سالن های موسیقی جهان باشد. برای آن دسته از افراد که به موسیقی های مدرن و روز علاقه دارند، شهرهای مختلف کنسرت های زیادی چه در سالن و چه در اماکن اصلی شهر برگزار می کنند.
شهرهای رمانتیک
بیشتر شهرهای اروپا برای تور ماه عسل و سفری عاشقانه مناسب است. ونیز، پاریس، پراک ... سفری که در این شهرها دارید، با کافه ها  و هتلهای خاص شان، بسیار زیبا و عاشقانه خواهد بود.
خرید
شاید نیاز به گفتن این موضوع نباشد که در شهرهای بزرگ اروپایی بهترین برندهای دنیا مانند گوچی، زارا، گس و .. شعبه دارند. اگر در ماه دسامبر به هر نقطه از اروپا سفر کنید، با تخفیفات شگفت انگیزی روبرو می شوید و خرید لذت بخش خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.