کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

با تور اروپا از رم دیدن کنید

اگر قصد سفر با تور اروپا را کردید شهر رم یکی از مقاصد گردشگری شما خواهد بود.درواقع رم اولین مقصد توریستهایی است که می خواهند با تور اروپا ازاین قاره دیدن کنند.رم آنقدر جذاب و اصیل است که باید روزها و هفته ها برای بازدیدش وقت بگذارید و از قدم به قدم آن عکس تهیه کنید.

تور اروپا و شهر باستانی رم


رم شهری باستانی در اروپا است که پایتخت کشور ایتالیا نیز است.این شهر باستانی به مجسمه ها،کلیساها و بناهای قدیمی با معماری منحصر به فرد شهرت دارد.رم شهر میکل آنژ و داوینچی نیز است.رم معماری بی نظیر خود را مدیون سالها امپراطوری رم باستان است.این شهر قرون بسیاری مقر امپراطوری رم بوده است.
رم در سواحل دریای مدیترانه در جنوب غربی کشور ایتالیا واقع شده است،از این روی از آب و هوای مطبوع و طبیعت شگفت انگیزی برخوردار است.آب و هوا و طبیعت روح بخش رم سبب می شود تا گردشگران در تمام طول سال به این شهر توریستی کم نظیر در اروپا سفر کنند.
گردشگران در سفر با تور اروپا به این شهر توریستی باستانی از مکانهای توریستی نظیر  کلوسئوم ، واتیکان، کلیسای کوچک سیسین ، میدان سن پیترو و موزه واتیکان ،پانتئون ،پله‌های اسپانیایی، میدان اسپانیا ،میدان ناوونا ،آبشار چهار رودخانه،فروم رومی، قصر سنت آنجلو ، میدان ونیزی، گالری بُرگزه ، موزه کاپیتولینه، پالاتینو و موزه‌ی پالاتینو، کلیسای سن کلمنته  و بسیاری دیگر دیدن می کنند.آنقدر در این شهر شگفتی زیاد است که یک هفته اقامت هم برای بازدید از آنها کم است.

در سفر به رم علاوه بر دیدن از این مکانها باید در کوچه های تنگ شهر قدم بزنید و از تماشای معماری منحصر به فرد بناها لذت ببرید.باید با فرهنگ مردم این دیار آشنا بشوید و از غذاهای لذیذ ایتالیایی مانند انواع پیتزا و پاستای اصیل ایتالیایی میل کنید.باید به فروشگاههای برند شهر ایتالیا مانند بولگاری، ورساچه،  کاوالی، آرمانی، گوچی و بسیاری دیگر سر بزنید و حتی اگر خرید هم نکردید این برندهای معروف را از نزدیک تماشا کنید.رم شهر مد است و در هر قدم آن فروشگاههای برند قرار دارند.
گردشگری در ایتالیا برای شما بسیار لذتبخش خواهد بود،هم بازدید از بناهای تاریخی و موزه ها هم گشت و گذار در فروشگاه برندهای معروف و هم بهره بردن از طبیعت ناب مدیترانه ای.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.