کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

پژمان پلنگ کش یک پلنگ ایرانی را با افتخار کشت!

آنچه در اخبار محیط زیست هر چندگاهی منتشر می شود نابودی حیوانات در حال انقراض به دست بشر خودخواه به منظور مقاصد اقتصادی است.با شنیدن این اخبار غم انگیز چه حسی به شما دست می دهد؟

کشته شدن یکی دیگر از گونه های نادر پلنگ ایرانی


بدون شک دل هر انسان متعهدی با شنیدن این اخبار غم انگیز به درد می آید،اما چگونه باید جلوی این بی رحمیها را گرفت؟آیا این گونه افراد فاقد هر گونه وجدانی هستند که حیوانات زبان بسته را به کشتن می دهند؟خطر انقراض این حیوانات هیچ،آیا پیش خود فکر نمی کنند این موجودات زبان بسته مانند انسان حق زندگی بر روی کره ب زمین را دارند؟
این سوالاتی است که در ذهن شکل می گیرد،اما نمی تواند پلنگ زبان بسته ای را که چندی پیش مقابل لنز دوربین به صورت وحشیانه ای کشته شد را دوباره زنده کند.بله چند روزی است فیلم کشته شدن یک پلنگ ایرانی در مقابل دوربین که توسط فردی به نام "پژمان پلنگ کش" صورت گرفته است،دست به دست در فضای مجازی می گردد.همه کاربران به راحتی جان دادن این پلنگ را مشاهده می کنند اما کسی نیست جلوی این شکار بی رحمانه را بگیرد.
مسئولین محیط زیست کشور بایستی هر طور شده به زودی این قاتل نامرد را دستگیر کنند و به سزای عملش برسانند.در فیلم مذکور پژمان پلنگ کش با خیال راحت در مقابل دوربین فیلم برداری مشغول سلاخی یک قلاده پلنگ ایرانی است.این عمل در حالی انجام می شود که عده ای نیز به تماشا و ابراز هیجان مشغول هستند.خوشبتانه چهره ی افراد به خصوص خود قاتل مشخص است و به راحتی می توان آنها را پیگیری و دستگیر کرد.امیدواریم هر چه زودتر با اقدامات مسئولین در سازمان حفاظت محیط زیست پژمان پلنگ کش دستگیر و به سزای اعمالش برسد.
اما پلنگ ایرانی یک گونه ی نادر جانوری است که در اکثر نقاط کشور یافت می شود.در حال حاضر گفته می شود در ایران تنها تعداد 550تا850 مورد از این گونه وجود دارد که متاسفانه با بی مبالاتی تعداد آنها کمتر هم می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.