کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتلهای مشهد هتل جهان

این روزها بسیاری در حال برنامه ریزی برای سفر به مشهد مقدس هستند تا چند روز از دو دهه ی پایانی ماه صفر را در مشهد سپری کنند.همه می دانیم که ماه صفر با اربعین،وفات پیامبر و شهادت امام رضا گره خورده است و بسیای این مناسبتها را بهانه های می دانند تا به مشهد سفر کنند.اوج این سفرها مربوط به 30ام ماه صفر و شهادت امام رضا ع است.آمار نشان داده در این روز حدود 3میلیون و 500هزار زائر به طرق مختلف به مشهد سفر می کنند.این حجم از زائر در یک روز مدیریت بسیاری قوی ای را برای اداره می خواهد تا مشکلی پیش نیاید.اما مکانهای اقامتی و هتلهای مشهد هم وظیفه بسیار سنگینی را در استقبال از این حجم مسافر برعهده دارند.
مسافران بایستی با رزرو آنلاین هتل مکان اقامتی خود را پیشتر تعیین کنند تا با مشکل شلوغی روبه رو نشوند.خوب مسلم است هتلها و هتل آپارتمانهای نزدیک حرم و با درجات بالاتر زودتر پر می شوند.پس هر چه زودتر برای رزرو هتل در مشهد اقدام کنید تا جای خوبی گیرتان بیاید.
یکی از هتلهای مشهد که به معرفی آن می پردازم و توصیه می کنم برای رزرو آنرا از قلم نیندازید هتل سه ستاره جهان مشهد در نزدیکی حرم است.

معرفی هتل جهان مشهد
همانطور که گفته شد هتل جهان مشهد بسیار نزدیک به حرم مطهر است.این هتل در خیابان امام رضا واقع شده است و با چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را به حرم برسانید.در این روزها نزدیکی به حرم بسیار اهمیت دارد چراکه در ترافیک گرفتار نمی شوید.همچنین هتل 25دقیقه از فرودگاه و 20دقیقه تا راه آهن فاصله دارد.
از موقعیت هتل جهان که بگذریم این هتل از هتلهای نوساز و شیک مشهد به حساب می آید.برای شما که به دنبال یک جای تمیز و شیک با قیمت مناسب هستید،هتل جهان گزینه ی مناسبی است.این هتل دارای 101 اتاق شیک با 193 تخت است که از دکوراسیون و فضاهای زیبایی برخوردار هستند.با اقامت در این هتل از امکانات مدرن بهره مند خواهید شد.کلیه ی اتاقها مجهز به یخچال،تلویزیون،سرویس ایرانی،حمام،مبلمان شیک و تخت خوابهای راحت هستند.همچنین در هتل امکانات دیگری نظیر لابی،رستوران،کافی شاپ . نمازخانه فراهم است.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.