کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

برای آنهایی که قصد خرید تور اروپا را دارند و می خواهند از شهرهای مختلف آن دیدن کنند، چند سورپرایز ویژه داریم. گرچه اغلب برای رزرو هتل، به دنبال هتل های لوکس و عیانی می گردیم، اینبار قصد داریم هتل هایی را معرفی کنیم که بجای لاکچری بودن تنها، خاص بودن و لاکچری را با هم دارند.




هتل زندان آلکاتراز، آلمان

به زندان آلکاتراز خوش آمدید! هتل زندان آلکاتراز علاوه بر جایی برای اقامت، یک جاذبه گردشگری جذاب است. اتاق های هتل، سلول های زندان و رستوران هتل همان غذاخوری است که گنگسترها و خلافکاران در آن می نشینند. این هتل برای گردشگران بسیار جالب است و قطعا اقامت در آن، خاطره انگیز خواهد بود.


هتل لانه پرنده (Bird’s Nest Hotel) سوئد
این هتل در میان درختان سربه فلک کشیده، همانندی لانه کوچک و گرم یک پرنده است. طراحی هتل به گونه ایست که اگر از دور به آن نگاه کنیم، فرقی با لانه پرنده ندارد. این هتل در ارتفاع 6 متری لای درختان قرار دارد.
فضای داخلی هتل برای یک خانواده چهار نفره کافی است. این هتل رستوران و کافی شاپ هم دارد و فضایی خاص و دلنشین برای یک مسافرت خانوادگی خاطره انگیز است.

هتل هری پاتر لندن

علاقمندان به داستان های مدرسه جادوگری هاگوارتز، به گوش باشید. هتل هری پاتر، جایی اسرارآمیز و پر از شگفتی برای شماست. این هتل از مدرسه هاگوارتز در سری داستان های فیکشن هری پاتر الهام گرفته و سرگرمی های خاص و جادویی برای مهمانانش در نظر دارد.


از این دست هتلهای عجیب در اروپا زیاد است و اگر قصدتان از خرید تور اروپا، لذت از تمامی جذابیت های این قاره زیباست، رزرو هتل های عجیب و غریب آن یا بازدید از آنها را هم در لیست "جاذبه های گردشگری مهم برای بازدید" قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.