کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

چه زمانی به بالی سفر کنیم؟

جزیره ی بالی از زیباترین طبیعت و سواحل در جهان برخوردار است و همین در طول سال گردشگران را از سراسر دنیا با تورهای بالی به این نقطه ی شگفت انگیز از کره ی زمین می کشاند.جزیره ی بالی در مجمع الجزایر اندونزی در اوقیانوس هند واقع شده است و از آب و هوایی استوایی برخوردار است،از این رو بالی از طبیعتی سرسبز و آفتابی درخشان برخوردار است که سفر به آنرا لذتبخش می کند.
هتلهای ساحلی بالی در سواحل رویایی زوجهای جوان بسیاری را راهی بالی می کنند.تور ماه عسل آنها سفر به جزیره ی رویایی و سرسبز بالی است تا آنها اوقات رومانتیک و شیرینی را در این جزیره در میان آبهای زلال اقیانوس سپری کنند.

اما چه زمانی برای خریداری تور بالی توصیه می شود؟


اندونزی دارای آب و هوای استوایی یعنی گرم و مرطوب است و همانطور که می دانید مناطق استوایی تغییرات فصلی اندکی دارند.بالی در طول سال دمای بین 20تا 33درجه را به خود می بیند.اما از ماه دسامبر تا ماه مارس جزیره شاهد بارشهای متوالی به سبب وزش بادهای غربی که حامل گرما و رطوبت اقیانوس هند هستند،است.این بازه ی زمانی درواقع تابستان بالی به حساب می آید.اما زمستان در بالی از ماه ژوئن تا سپتامبر است و با وزش بادهای سرد اقیانوس آرام همراه است. در این فصل در بالی روزها دما معتدل و هوا آفتابی و شب ها هوا خنک می شود و میزان رطوبت کاهش می یابد.
دربالی شما با هوای سرد روبه رو نمی شوید،فقط اگر از باران و رطوبت زیاد خوشتان نمی آید توصیه می شود بین ماههای آپریل و اکتبر به بالی سفر کنید.در این فصل می توانید با رزرو هتلهای ساحلی از اقامت خود در بالی نهایت لذت را ببرید،در سواحل دراز بکشید و در دریا به قایق سواری و قواصی بپردازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.