کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور بالی و اقامتی رویایی

اگر بدنبال مقصد گردشگری خاص و جدید هستید ولی جای خاصی مدنظرتان نیست، پیشنهاد ما به شما اینست که تور بالی بخرید. بالی جزیره ای بهشت گونه است؛ مقصد گردشگری که هم فضای منحصر به فرد، سواحلی نقره فام، آبهایی زلال و نیلگون، آفتابی گرمابخش و مطبوع و اقامتی آرام و دلنشین را برایتان فراهم کرده است.

در ادامه هتلی را برایتان معرفی میکنیم که با شناختش به طور قطع جز گزینه های رزرو هتل شما قرار خواهد گرفت. با ما همراه باشید.


معرفی هتل دای نستی ریزورت بالی (Bali Dynasty Resort)



وقتی برای رزرو هتل دای نستی ریزورت اقدام می کنید، آنچه انتظار شما را می کشد اتاق هایی متفاوت با دکوراسیونی جدید، مدرن و ساده است. تمامی اتاق ها رو به دریا است و از آنها می شود منظره زیبای طلوع و غروب خورشید را در آسمان آبی تمیز بالی تماشا کرد.


در نزدیکی این هتل در تفرجگاه، پارک آبی Waterbom و تعداد زیادی رستوران های مختلف محلی و غیرمحلی است. برای علاقمندان به خرید در مراکز تجاری، Bali Discovery Shopping، مرکز خریدی خارق العاده و پر از سورپرایزهای مختلف خواهد بود.



امکانات هتل شامل ماساژ، مرکز اسپا، رستوران های مختلف، اتاق مخصوص سیگار، سالن بدنسازی، سالن زیبایی برای خانم ها، بار، روم سرویس 24 ساعته، لاندری، زمین پینگ پونگ و دارت و برای کتاب دوستان، کتابخانه ای مجهز به نسخه های دیجیتال و پرینتی است.

گرچه بالی جزیره ای کوچ است ولی سورپرایزهای زیادی برای شما خواهد داشت. پس با خرید تور بالی، سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.