کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

یک هتل لوکس در آنکارا برای لوکس پسندها

اگر مقصد شما برای گردشگری، آنکارا است، پس باید یکی از فعالان در عرصه ی تجارت باشید و یا برای کسب اطلاعات تجاری با خرید تور آنکارا عازم این شهر میشوید. این شهر را میتوان قلب تپنده ی صادرات و واردات ترکیه دانست ،اما باید بدانید که شهر خشک و بدون جاذبه نیست.

چه تاجر باشید و چه نه ،اگر قصد سفر به این شهر را کردید، برای تجربه ی یک اقامت راحت و بدون دغدغه، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل ماریوت است. اما به بررسی دلایل برای انتخاب این هتل میپردازیم.



هتل ماریوت آنکارا


اول از همه باید بگوییم هتل پیشنهادی ما، یک هل 5 ستاره است که در قلب آنکارا واقع شده است و این یعنی اینکه شما میتوانید به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. فاصله ی آن از فرودگاه اندک است پس مدت زمان کمی را برای ترانسفر فرودگاهی خود سپری خواهید کرد. اتاق های آن بسیار بزرگ و مجلل هستند و کادر مجرب آن در بالا ترین کیفیت به سروی دهی مشغولند. اتاق های آن به تک نفره، دیلوکس، اختصاصی و جونیور سوئیت ها تقسیم میشوند و همگی به امکاناتی نظیر روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، تلویزیون و ماهواره، خط تلفن و اینترنت پرسرعت رایگان مجهز شده اند. این هتل بارها برنده ی بهترین هتلهای ترکیه شده است. کرایه اتومبیل، مترجم همراه، صرافی، مرکز خرید، سالن های مرزشی مجهز، استخر، سونا، جکوزی، پرستار کودک، سالن بازی برای کودکان و استخر اختصاصی برای آنها، سیف باکس و لاندری از جمله امکاناتیست که هتل ماریوت در اختیارتان خواهد گذاشت. هزینه ی اقامت در این هتل از شبی 300 یورو اغاز میشود و این اطمینان را داشته باشید که در یک هتل مجلل اقامت میکنید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.