کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور بالی و هتل 5ستاره ی کوتا پارادایس

تجربه ی آب و هوای استوایی با سفر با تور هیجان انگیز بالی میسر می شود.گرچه این سفر کمی گران تمام می شود،اما چندروزی بودن در جزیره ای سبز درمیان اوقیانوس با سواحلی رویایی و اقامت در هتلهای لوکس رو به دریای آبی هر شخصی را وسوسه می کند که به این جزیره سفر کند.شما هم می توانید با خرید تور بالی و رزرو هتلهای زیبا خود را مهمان این جزیره کنید و از تماشای جاذبه های استوایی لذت ببرید.
در سفرتان به بالی برای رزرو هتل گزینه ای را برای شما معرفی می کنیم،هتل 5ستاره ی کوتا پارادایس.
معرفی
هتل 5ستاره ی کوتا پارادایسبا نگاه به تصاویر هتل متوجه می شوید که هتل از محوطه ای سرسبز با درختان نارگیل برخوردار است که به هتل حال و هوای استوایی می بخشند.همین موضوع اقامت در واحدهای روی به محوطه سبز هتل را لذتبخش تر می کند.
هتل در جنوب ساحل معروف کوتا در فاصله ی 50متری قرار دارد.به راحتی در هر زمان از شبانه روز می توانید به ساحل رفته و از تفریحات دریایی لذت ببرید و در ساحل آفتابی به استراحت بپردازید.همچنین هتل در فاصله ی 10دقیقه ای از فرودگاه بالی و نزدیکی مرکز خرید  Kuta Square واقع شده است.از این هتل تنها 77متر تا Discovery Shopping Mall فاصله دارید.از این روی با رزرو این هتل بابت خرید و گشت و گذار در ساحل نگرانی ای نخواهید داشت.
برسیم به اتاقها و سوئیتهای هتل که به زیبایی با لوکس ترین لوازم تزئین شده اند.واحدها مجهز به امکانات رفاهی مانند  حمام مجهز به وان،سیستم تهویه ی مطبوع،تخت خواب و مبلمان شیک و راحت،لوازم تهیه ی چای و قهوه،تلویزیون و کانالهای ماهواره و مینی بارهستند.تمامی شرایط فراهم است تا از بودن در هتل مانند قدم زدن در جزیره ی زیبای بالی لذت ببرید.
همچنین در این هتل استخر روباز،رستوران با انواع غذاهای بین المللی،سالن ماساژ، مرکز فیتنس و سالن بیلیارد و بسیاری امکانات دیگر برای رفاه حال مهمانان ارائه می شود.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.