کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

ماه عسل در آفریقای جنوبی

آفریقا برای حیات وحش بی نظیر، مناظر خیره ‌کننده‌ و سواحل بکرش جایی ایده آل برای خرید تور ماه عسل و تعطیلات خانوادگی است.
آفریقای جنوبی به عنوان “دنیایی در یک کشور” نامیده می شود. کوه ‌های بلند که مانند حصاری کیپ تاون را محاصره کرده اند؛ روستاهایی با حال و هوای زندگی قدیمی و سنتی،  و شترمرغ‌ هایی  که در مراتع سرسبز پراکنده شده اند؛ جنگل‌ هایی که در آن میمون های از درختی به درخت دیگر می پرند؛ منطقه Stellenbosch که تاکستان ‌هایش شهرت جهانی دارد ؛ شیرها و زرافه‌هایی که در کنار یکدیگر حیات وحشی فوق العاده در آفریقا ایجاد کرده اند ؛ دلایل این نامگذاری هستند. آفریقا جاذبه های گردشگری زیادی دارد و برای هر سلیقه ای، چیزی پیدا می شود.
بهترین شرایط آب و هوایی و سفر به  آفریقای جنوبی ، تابستان (ماه دسامبر تا فوریه) برای دوستداران ورزش های آبی و قدم زدن در ساحل است. زمستان(ماه جون تا آگوست)  در آفریقای جنوبی زمان خوبی برای رفتن به طبیعت وحشی و تماشای گونه های حیوانی است. دمای متوسط پایتخت آفریقای جنوبی، کیپ ‌تاون ، از ۶۴ درجه فارنهایت در زمستان تا ۸۰ درجه در تابستان متغیر است.
برای خرید تور ماه عسل، از ماه می تا جولای و یا ماه اکتبر تا ماه سپتامبر می تواند زمان مناسبی باشد زیرا تخفیف های ویژه ای در این زمان ها ارائه می شود.
کارهای زیادی است که باید در آفریقای جنوبی انجام دهید.  این کشور سواحل زیادی دارد . اگر به حمام آفتاب علاقه دارید، سواحل آفریقا و آفتاب گرمش را تجربه کنید.
تپه های شنی آفریقای جنوبی، جان می دهد برای  آف روود.  سواحل صخره ای کلیفتون، کیپ تاون، و کمپز بِی  نیز برای علاقمندان به صخره نوردی، جایی عالی است.
به تماشای حیات وحش محافظت شده آفریقا بروید. گونه های جانوری را خواهید دید که هیچ کجای دنیا وجود ندارند.
این کشور مرکز نوشیدنی ها و غذاهای مختلف ارزان قیمت است. می توانید با هزینه ای اندک، از منوی غذاییی متنوع، متفاوت و لذیذی میل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.