کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور آنکارا هتل 3ستاره آتالای

آنکارا به دلیل واقع شدن در بخش مرکزی ترکیه از دریا و سواحل رویایی بهره ای نبرده است،از این روی کمتر افرادی که هوس گردشگری در ترکیه را کرده اند،آنکارا را مقصد سفر و گردشگری خود قرار می دهند.اما این دلیلی نمی شود که پایتخت ترکیه مورد استقبال گردشگران از سراسر دنیا قرار نگیرد.گردشگران با تورهای گردشگری آنکارا و یا به قصد تجاری و سیاسی این شهر را مقصد سفر خود قرار می دهند و جاذبه های توریستی بی شمار شهر را مورد بازدید قرار می دهند.در سفر به آنکارا گردشگران باید به بازدید مساجد و بناهای تاریخی و موزه ها بروند.
آنچه در سفر به آنکارا اهمیت دارد،رزرو بهترین هتل است.رضایت از محل اقامت بدون شک سفر را لذتبخش تر و خاطره انگیزتر می کند.یکی از هتلهای مقرون به صرفه در  آنکارا،هتل سه ستاره آتالای است.این هتل با قیمتی که دارد امکانات خوبی را به گردشگران تور آنکارا ارائه می دهد.

معرفی هتل 3ستاره آتالای آنکارا

هتل آتالای
در مرکز بخش قدیمی آنکارا و در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر مانند معبد آگوستوس و موزه ی تمدن آناتولی واقع شده است.موقعیت هتل یک مزیت برای آن محسوب می شود.
ساختار و دکوراسیون این هتل سه ستاره ترکیبی از سنت و مدرن است و دارای فضاهایی ساده اما شیک است.
تمامی اتاقها از دکوراسیونی ساده و مدرن برخوردار هستند و دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه ی مطبوع،تخت خواب و مبلمان راحت،مینی بار،تلویزیون و کانالهای ماهواره،تلفن،اینترنت پرسرعت و حمام مجهز هستند.
به علاوه هتل دارای رستورانی شیک با چشم اندازی زیبا از آنکارا است.می توانید با نشستن در فضای آرام رستوران و تماشای مناظر اطراف غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را میل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.