کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل 5ستاره ی آی سی گرین پالاس کاخی مجلل

یکی از هتلهای لوکس آنتالیا هتل 5ستاره ی آی سی گرین پالاس (IC Green Palace Hotel) در منطقه ی زیبا و ساحلی کندو است.این هتل از زمان افتتاح در سال 2003مورد استقبال گردشگران تور آنتالیا از سراسر دنیا قرار گرفته است و این به دلیل مجلل بودن و امکانات رفاهی فوق العاده ای این هتل است.
همانطور که گفته شد این هتل مجلل در منطقه ی زیبای کندو و در فاصله ی 25 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و در فاصله ی 15 کیلومتری از فرودگاه بین المللی این شهر واقع شده است.
در معرفی این کاخ مجلل باید گفت که معماری آن به سبک بناهای کشور بالی است.درختان همیشه سبز کاج و نخل و چشم انداز زمردی دریای مدیترانه از دیگر مشخصه های این هتل است .هتل آی سی گرین پالاس امکانات فوق العاده ای را مانند بار و رستوران های مختلف ، امکانات بی شمار تفریحی و ورزشی ، سالن برگزاری جلسات و مهمانی ها، ومحل اقامتی مجللی برای مهمانان خود فراهم کرده است.



این هتل دارای اتاق و زمین بازی کودکان ، پرستار کودک، پزشک متخصص اطفال، مرکز آموزشی و سینما ، استخر و سرسره آبی برای کودکان است تا آنها هم در کنار والدین خود از سفر با تور آنتالیا لذت ببرند.
همچنین این هتل دارای مرکز زیبایی و Spa همراه با حمام ترکی و ماساژ است و مهمانان می تواند ذهن شان را با بهترین ماساژهای دنیا در این هتل از همه دغدغه ها و نگرانی هایشان خالی کنند.
این هتل 379 اتاق استاندارد ، 29 لژ خانوادگی با 2 حمام، 5 اتاق ویژه معلولین، 1 سوئیت ویژه کودکان ، 12 سوئیت معمولی، 2 سوئیت ویژه 131 متر مربعی مجهز به حمام و جکوزی اختصاصی، 1 سوئیت بسیار ویژه 213 متر مربعی واقع در طبقه بالای هتل که مجهز به استخر، سونا، جکوزی، خدمتکار و غیره است.
تمام اتاق های این هتل مبله و دارای تراس هستند و منظره زیبای آب های نیلی مدیرترانه ای از آنها دیده می شود. اتاق ها مجهز به فرش، مینی بار ، سیستم تهویه هوای مرکزی ( سرمایشی و گرمایشی ) ، تلویزیون LCD ( کانال های ماهواره و موزیک ) ، گاوصندوق ، تلفن جهت تماس داخلی و بین المللی ، حمام ، روم سرویس 24 ساعته، سشوار و چایی و قهوه ساز هستند. تمامی اتاق ها به صورت روزانه تمیز می شوند. مهمانان می تواند از خدمات لاندری با پرداخت هزینه جدا استفاده کنند.
همچنین هتل خدمات رایگان دیگری مانند اینترنت بی سیم ، استپ و ایروبیک ، چتر آفتابی ، والیبال ساحلی ، گاو صندوق، حوله استخر و ساحل ، حمام ترکی ، سونا ،مرکز بدنسازی، اسکواش ، تنیس ، گلف ، آب میوه و رستوران Ala Carte را به مهمانانش ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.