کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

نوروز پیش به سوی سرزمین رقص و شادی

در آمریکای جنوبی این برزیل است که با قرار گیری در سواحل اقیانوس اطلس با داشتن خیره کننده ترین مناظر و رویایی ترین سواحل دل گردشگران را از سراسر دنیا برده است.فاصله ی ما از این نقطه ی زیبا از زمین بسیار است اما تور برزیل نوروز 95 برگزار می شود و بسیاری از مشتاقان را برای بازدید از جاذبه های گردشگری خیره کننده راهی این کشور می کند.
برزیل کشور جنگلهای استوایی،خط ساحلی طولانی با آبهای زلال و کارناوالهای رقص و شادی است که گردشگری در آنجا را همراه با هیجان می کند. جمهوری فدراتیو برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی به پایتختی برازیلیا است که مردم آن به زبان پرتغالی صحبت می کنند.این کشور شرقی ترین کشور آمریکای جنوبی است و دارای سواحل طولانی با اقیانوس اطلس است. تنوع آب و هوایی کشور برزیل بسیار زیاد است اما بخش بزرگی از آن دارای اقلیم گرمسیری است و پوشیده از جنگلهای بارانی آمازون است.همین موضوع طبیعت خیره کننده ای را برای این کشور رقم می زند که بسیاری از گردشگران ماجرا جو و اهل هیجان را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.گردشگران به برزیل سفر می کنند تا این طبیعت بکر و دست نخورده را چند روزی از  آن خود کنند.
درباره ی آب و هوای برزیل باید گفت که دارای پنج آب و هوای متفاوت است . آب و هوای گرمسیری در مرکز، کوهستانی و نیمه خشک در شمال شرقی، استوایی در شمال و معتدل در جنوب. اما آب و هوای قالب در برزیل آب و هوای استوایی که در شمال این کشور دیده می‌شود که  طبیعت خیره کننده ای را برای گردشگری فراهم کرده است.
در سفر به برزیل اصلی ترین هدف گردشگری بهره بردن از سواحل رویایی این کشور است.سواحلی که برخی بکر هستند و با صخره های سبز احاطه شده اند و برخی برای آفتاب گیری و شنا و غواصی و سایر تفریحات دریایی از گردشگران پذیرایی می کنند.اگر می توانید تور برزیل نوروز 95 را خریداری کنید و منحصر به فرد ترین سفر عمرتان را رقم بزنید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.