کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

با بهترین بازارهای استانبول آشنا شوید

با نزدیک شدن به تعطیلات عید بازار تورهای استانبول و ترکیه بسیار داغ است. استانبول مقصد بسیار خوبی برای تورهای گردشگری خارج از کشور است ؛ هم بدلیل هتلهای لوکس و مجللش، هم نقاط تاریخی و توریستی اش و هم بازارهایی که هزاران گردشگر را به خود می کشاند. اگر قصد خرید تور استانبول را دارید، با بهترین بازارهای خرید این شهر آشنا شوید.

بازار کارساما (Çarşamba)
این بازار از شیر مرغ تا جان آدمیزاد دارد. همه حجره ها رنگ و لعابی متفاوت از دیگری دارند و این بازار ، مملو از رنگ ها است. هر چه بخواهید اینجا دارد. از مواد خوردنی گرفته تا پوشاک و سوغاتی. پارچه های دست دوست سنتی زیبایی می توانید در این بازار پیدا کنید. قیمت ها هم بسیار خوب است و همه چیز واقعا ارزان است.
بازار وسیلکوی (Yeşilköy)
وسیلکوی برای کسانی خوب است که بدنبال تجربه و لمس کردن زندگی سنتی استانبول هستند. معنی اسم این بازار "دهکده سبز" است و واقعا این بازار چنین است. با ورود به بازار بوی تولیدات سنتی و خانگی حس می شود. در وسیلکوی می توانید یک صبحانه لذیذ را نوش جان کنید.
بازار بزرگ
بازار بزرگ مشهورترین بازار سنتی استانبول است. این بازار برای کسانی که به خرید زیاد علاقه دارند و کسانی که می خواهندن سوغاتی های متنوعی تهیه کنند، جای خوبی است. گرچه لابلای مغازه ها لباس ها و وسایل امروزی تر نیز دیده می شود، این بازار عمدتا سنتی فروشی است و کار دست مردم است و سبک سنتی ترک ها را نشان می دهد.
بازار ساهافلار (Sahaflar)
این بازار ، بازار اصلی کتاب فروشان استانبول است. برخلاف بازارهای ایران، این بازار همیشه شلوغ و پرمشتری است. برای کسانی که بدنبال نسخه های کم یاب یا نسخه های تازه منتشر شده کتاب های بین المللی هستند، این بازار گزینه خوبی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.