کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تخم‌ مرغ های جادویی که طول عمر را زیاد می کنند

اواکودانی (Owakudani) یا دره جوشان در منطقه هاکونه (Hakone) ژاپن یک منطقه مرموز برای تورهای گردشگری است. اواکودانی یک چاله آتشفشانی است که حدود سه هزار سال پیش به وجود آمده است. دریاچه های آب های گوگرد دار و آزاد شدن حجم زیادی بخار آب، هیدروژن سولفید و سولفور دیوکسید حاکی از آنست که اواکودانی همچنان فعال است. در تمام منطقه بوی بد تخم مرغ گندیده می آید و این دقیقا همان تخم مرغ های است که گردشگران را با تورهای گردشگری از سراسر جهان به اینجا می کشاند.
تخم مرغ های سیاه اواکودانی یا Kuro-tamago تخم مرغ هایی هستند که در آب های جوشان پخته می شوند. گوگرد موجود در آب ، رنگ پوسته تخم مرغ را سیاه کرده و همچنین بوی عجیبی به آن می دهد. اهالی محلی می گویند خوردن یک دانه از این تخم مرغ ها عمر انسان را هفت سال افزایش می دهد. هر چه بیشتر ، بیشتر هم عمر خواهید کرد.
تخم مرغ ها در بالای تپه  هستند و گردشگران باید برای رسیدن به آن یک کیلومتر راه پیمایی داشته باشند. از بالای این تپه، می توان منظره ای خارق العاده از کوه فیجی دید. تخم مرغ ها همان جا خورده می شوند. تخم مرغ های سیاه در سرتاسر هاکونه شناخته شده هستند و برای خوردنشان می توان آنها در کیسه های شش تایی در ازای 500 ین خرید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر خانمممممممم شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 15:58 http://maloosak.69.mu

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
56168

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.