کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

اقامت در لاله های طلایی را تجربه کنید

برازیلیا، پایتخت برزیل، هر ساله میزبان گردشگران زیادی در تمام طول سال است و به دلایل مختلفی مانند مراسم های آیینی و کارناوال و جاذبه های گردشگری که این شهر در دل خود جای داده، تورهای برزیل زیادی به این شهر زیبا می روند. اگر با تور برزیل نوروز 95 به این کشور سفر می کنید، یادتان باشد که هتل  لاله های طلایی جز بهترین هتل های برازیلیا است.
این هتل در بخش هتل ها و گردشگری شمالی شهر، در کنار لبه دریاچه Paranoá و در نزدیکی Palacio Alvorada، محل رسمی زندگی رئیس جمهور برزیل، واقع شده است. دسترسی به مرکز شهر تنها 10 دقیقه زمان نیاز دارد و فرودگاه بین المللی برزیل در فاصله 15 دقیقه ای قرار دارد.
با معماری لوکس و مطابق با استانداردهای بین المللی، این هتل آپارتمان 448 اتاق دارد. مهمانان در لابی با پذیرش و ترخیص 24 ساعته وارد می شوند. در این هتل، تمام نیازهای گردشگران، چه برای تفریح چه برای تجارت، تامین شده است : صندوق امانات، صرافی، سالن ورزشی، رختکن مجهز به لاکرهای شخصی، آرایشگاه، تالار کنفرانس، اتاق بازی و پرستار کودک. یک کلوب بازی برای مهمانان نوجوان هتل تعبیه شده است. همچنین یک رستوران بین المللی، بار و کلوب و مرکز خرید در این هتل وجود دارد.
برای مهمانانی که به قصد تجارت به برزیل سفر کرده اند، دارای اتاق کنفرانس و ملاقات با ظرفیت پنجاه نفر، یک مرکز تجارتی و دسترسی به اینترنت پرسرعت WLAN است. همچنین، خدمات لاندری و روم سرویس 24 ساعته در اختیار مهمانان است. کسانی که ماشین کرایه ای می گیرند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند.
تمام اتاق ها دارای حمام اختصاصی و سشوار هستند. تخت های دابل یا کینگ سایز در تمامی اتاق ها به چشم می خورد. از دیگر امکانات هتل می توان دو خط تلفن با ویس میل، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، سیستم های فای، دسترسی به اینترنت، گاوصندوق و مینی بار را می توان نام برد. همچنین وسعت اتاق ها که بیشتر شبیه به سوئیت هستند، آشپزخانه ای کوچک، نشیمن، و میز کار را ممکن کرده است. فضای هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز است.
هتل لاله های طلایی دارای یک استخر کودک و دو استخر بزرگسال است. در کنار همه استخرها، بوفه و بار وجود دارد. سالن ورزشی هتل با مربی مجربش آماده پذیرایی از مهمانان ورزشکار است. لانژ حمام آفتاب، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ ریلکسی، زمین تنیس و پینگ پونگ در این هتل وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.