کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتلی خوب برای سفر نوروزی

تور دبی چه برای تعطیلات نوروز، چه در ایام معمولی سال، همیشه پررونق و پرتقاضا است. شاید ارزان بودن این تور نسبت به دیگر تورهای خارجی، تور دبی را محبوب تر کرده باشد. در هر صورت، اگر برای نوروز به دبی می روید، یک هتل لوکس و خوب با قیمت های مناسب برایتان سراغ داریم.
معرفی هتل ادمیرال پلازا (Admiral Plaza)
موقعیت جغرافیایی هتل بسیار خوب است. این هتل در خیابان ال ‌نهادا (Al Nahda) در قلب دبی، نزدیک به مراکز تجاری، بازرگانی و خرید قرار داشته و تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین ‌المللی دبی فاصله دارد. طراحی هتل با الهام از سفر دریایی است. این هتل که در سال 2004 بازسازی شده، دارای دکوراسیونی لوکس و متفاوت است. هتل ادمیرال پلازا دارای 142 اتاق است. همه‌ اتاق‌ ها راحت، با چشم اندازی زیبا از شهر دبی و کاملاً مجهز هستند. از امکانات اتاق ها می ‌توان حمام اختصاصی با سشوار، تلویزیون کابلی وماهواره‌ای، قهوه و چای ساز، و گاوصندوق دیجیتالی اجاره ‌ای را نام برد. سیستم‌ تهویه‌ مطبوع و سیستم سرمایش مرکزی در تمام اتاق ها تعبیه شده است.
 وازامکانات هتل می توان صندوق امانات، صرافی، آسانسور، کافه/بار، آرایشگاه، کلاب شبانه، اتاق کنفرانس، خدمات لاندری ، سرو غذا و روم سرویس 24 ساعته را نام برد. مسافرانی در دبی ماشین کرایه کرده باشند، می‌ توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. برنامه‌ های تفریحی ویژه ‌ای هم برای بعد از ظهر در نظر گرفته شده است که قطعا برای مهمانان سرگرم کننده خواهد بود. رستوران هتل، بین المللی است و تنوع بالای منوی آن، مهمانان را شگفت زده می کند. مهمانان می ‌توانند برای تفریح و رفع خستگی از استخر سرپوشیده، جکوزی و سالن بدنسازی هتل استفاده کنند.
برای رسیدن به هتل از فرودگاه بین المللی دبی کافی است اولین تاکسی فرودگاه را دربست بگیرید. این هتل آنقدر شهرت دارد که نیاز به پرس و جو نیست و همه آوازه اش را شنیده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.