کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

یک هتل اقتصادی خوب برای سفر نوروزی

معرفی هتل Apa  ریودوژنیرو، برزیل
این هتل ساحلی در معروف ترین محله شهر ریو واقع شده و تنها دو بلوک با ساحل فاصله دارد و می تواند جز بهترین گزینه ها برای تور برزیل نوروز 95 باشد.  مهمانان می توانند انتخاب های گسترده ای برای وعده های غذایی شان و مراکز خرید را در حوالی هتل پیدا کنند. همچنین برخی از جاذبه های گردشگری، مانند کوه کله قندی (Sugar Loaf Mountain) و کورکووادو (Corcovado) در فاصله 15 دقیقه ای از هتل هستند و کافی است از سیستم حمل و نقل عمومی برای رفتن به آنها استفاده کرد. حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل است و نزدیک ترین ایستگاه مترو در فاصله 5 دقیقه ای پیاده روی قرار دارد.
این هتل مجهز به تهویه مطبوع، دارای 50 اتاق راحت و دلباز است، لابی آن 24 باز است و کار پذیرش و تصویه را انجام می دهد، و اتاق تلویزیون برای تماشای فیلم های روز دنیا دارد. یک سالن مجزا تنها برای سرو صبحانه وجود دارد که مهمانان می توانند روز خود را در آن شروع کنند. دسترسی به اینترنت WLAN به صورت رایگان در اختیار مهمانان است و سرویس لاندری، با پرداخت هزینه جداگانه، امکان پذیر است. برای کسانی که ماشین دارند یا کرایه کرده اند، پارکینگ هتل با پرداخت هزینه قابل استفاده است. همچنین هتل دارای اتاق اطلاعات است و مهمانان می توانند برای راهنمایی درباره جاهایی که قصد رفتن دارند، اطلاعات لازم را دریافت کنند.
اتاق های هتل دارای حمام اختصاصی با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره ، رادیو، اینترنت، مینی بار، سیستم تعویه هوا و گاوصندوق هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.