کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل لیکیا ورد در آنتالیا

فصل سفر، یعنی تعطیلات نوروزی به زودی از راه میرسد و کم کمک مهلت خرید پکیج تورهای ترکیه نوروز 95 به پایان خواهد رسید. اگر تصمیم شما برای سفر به ترکیه قطعی است و آنتالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اید، پیشنهاد ما به شما رزرو یکی از بهترین هتلهای ترکیه است که در آنتالیا ساخته شده است. با اقامت در این هتل شما میتوانید تجربه ی یک سفر دل انگیز را تضمین کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره ی این هتل،  ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.


هتل لیکیا ورد


از دیگر هتلهای آنتالیا به هتل 5 ستاره ی لیکیا ورد می رسیم درناحیه ای ساحلی به اسم دنیزیاکا.هتل در 12 کیلومتری منطقه ی معروف بلک قرار دارد.این هتل با بهره گیری از معماری ترکیه ای،به مکانی مدرن با ترکیب رنگ و نور آرامش بخشی برای خانواده ها و کسانی که میخواهند تعطیلات پر نشاطی را داشته باشند،تبدیل شده است.



سرآشپزهای این هتل با بهره گیری از منابع طبیعی و محلی به سرو بهترین غداها از انواع طعم های ترکی و بین المللی مشغولند تا هر سلیقه ای را راضی کنند. در کنار رستوران اصلی هتل، 6 رستوران ایتالیایی، دریایی، مدیترانه ای،ترکیه ای، ویژه و رستورانی برای میان وعده در لب ساحل وجود داردهمچنین 5 بار مختلف در قسمت های مختلف آماده اند تا با نوشیدنی های مختلف از شما پذیرایی کنند.

تفریحات بسیار زیادی از جمله کلاسهای ورزش و تناسب اندام تا تئاتر های شبانه و اجرای موسیقی در این هتل یافت میشود که امتحان آنها با یکبار سفر کردن میسر نمیشود. مسافران میتوانند در ساحل 2.5 کیلومتری آن و یا استخر های گوناگونش آرامش خود را بیابند و یا اینکه به ورزش هایی مانند تنیس، ورزش های آبی موتوری، اسکی روی آب ، بدنسازی، پیلاتس، یوپا، اسپا سرگرم باشند. این هتل به ساختن لحظاتی بسیار مفرح برای مهمان خود می اندیشد، به همین علت مسافران میتوانند پس از گذراندن یک روز پر هیجان ، شب را در کنار خانواده به تماشای برنامه های سرگرم کننده و اجرای موسیقی بنشینند.


.